Počas marca začalo plnú prevádzku ďalšie nové obchodno-servisné centrum spoločnosti Motor-Car Trnava. Rozšírilo tak komplex stredísk trnavskej Motor-Car, ktorý je umiestnený v najatraktívnejšej miestnej lokalite s diaľničným pripojením .
Nové centrum vybudovali s celkovými nákladmi 3,36 milióna eur (101,11 milióna Sk), vrátane technológií. Určené je najmä pre vozidlá značky Mercedes-Benz, zvlášť transportéry a nákladné vozidlá, ako aj autobusy (kategórie N1 až 3 a M1, 2). Centrum za pol roka na ploche vyše 9,5-tisíca štvorcových metrov (budovy a parkoviská) postavila slovenská firma Gašparík a technológiu zabezpečila spoločnosť Homola.
Rovnako ako ďalšie strediská spoločnosti Motor-Car Trnava poskytuje nové centrum svoje služby v pracovné dni od 8 do 18 a v sobotu do 13 h.
Centrum zahrnuje showroom (s miestnosťou zvlášť vyčlenenou len pre transportéry), skladové priestory pre náhradné dielce, mechanickú a klampiarsku dielňu vybavenú okrem iného dvoj a štvorbodovými hydraulickými zdvihákmi JAB Becker (s nosnosťou až do 56 ton) a tiež lakovňu Wolf s prípravnými roštami pre striekanie plničov. V centre sú nainštalované moderné ekologické technológie ako napríklad automatizovaný výdaj oleja Badger, odsávanie spalín Kemper, či spodné odsávanie Mageta. Nechýba ani kompletná diagnostika podvozkových skupín a valcová skúšobňa bŕzd Maha. Centrum tak umožňuje i prípravu osobných a nákladných áut pre STK.
„Po dokončení tejto štvrtej etapy svojej výstavby komplex stredísk Motor-Car Trnava vybudovaný s celkovými nákladmi cez 6,25 milióna eur (vyše 188,38 milióna Sk) zaujíma súhrnnú plochu viac ako 13,7-tisíca štvorcových metrov“, informoval v súvislosti s otvorením nového centra riaditeľ spoločnosti Motor-Car Trnava Ing. Branislav Uhlík. Ako ďalej uviedol, spoločnosť zamestnáva bezmála 60 dobre zaplatených odborníkov (s mzdami zhruba na bratislavskej úrovni). Poskytuje komplexné obchodno-servisné služby okrem iného pre všetky nové aj jazdené mercedesy – od osobných vozidiel triedy A až po kráľovské ťahače Actros a tiež pre vozidlá značiek Jeep, Chrysler, Dodge, smart, Mitsubishi Fuso a Kia.
Zdroj: Tlačová správa Mercedes-Benz
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.