Model Ibiza španělského Seatu získal v prestižní soutěži Red Dot nejvyšší ocenění za design v kategorii Product Design 2009.
Nový SEAT Ibiza nyní exceloval v oblasti designu, když předčil všechny své konkurenty a získal v Německu prestižní mezinárodní ocenění “Red Dot Award” v kategorii Product Design 2009. Verze Ibiza SC obdržela „Red Dot” za vynikající kvalitu provedení, zatímco pětidveřová Ibiza dostala nejvyšší ocenění „Best of the Best” za vysoce kvalitní design.
Design je jednou z nejdůležitějších oblastí, na něž SEAT klade důraz u svých nových modelů. Nová Ibiza, dílo týmu vedeného šéfdesignerem Lucem Donckerwolkem, zaujala svým dynamickým šípovitým designem, výraznou chromovanou přední maskou, robustní přídí navrženou s ohledem na pasivní bezpečnost chodců a přerušenou boční linií, jež je neotřelým doplňkem celkově inovativního vzhledu. Výsledný dojem podtrhují adaptivní bi-xenonové světlomety a výrazný design nového panoramatického střešního okna, stejně jako kliky dveří, vnější zpětná zrcátka a nárazníky v barvě karoserie. Nová Ibiza je vůz bez kompromisů, spojující v sobě bezpečnost, špičkové technologie i krásu provedení.
Prestižní mezinárodní designovou soutěž Red Dot Design Award vyhlašuje každoročně německé Design Centrum Severní Porýní - Westfálsko (Design Zentrum Nordrhein Westfalen), jedna z nejstarších a nejrespektovanějších designových institucí v Evropě. Letošního ročníku se zúčastnilo celkem 3 231 produktů ze 49 zemí v 17 kategoriích. U nové Ibizy ocenila sedmadvacetičlenná porota inovativní prvky, funkčnost, kvalitu, ergonomii a šetrnost k životnímu prostředí. Získaná trofej, Red Dot, je mezinárodně uznávaným mezinárodním označením produktů s designem nejvyšší kvality.
Tisková zpráva: Seat ČR
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?