Francouzský Peugeot představuje dvě speciální edice oblíbeného modelu 207 nazvané Street a StreetPro
Model Peugeot 207, který kraluje segmentu B v Evropě, si také v České republice udržuje silnou pozici na trhu a s počtem 3564 registrovaných vozů v roce 2008 je nejprodávanějším modelem značky Peugeot v ČR. Zákazníky získává svým výrazným stylem, komfortem řízení a jízdními vlastnostmi. Pro příznivce tohoto oblíbeného modelu uvádí nyní společnost Peugeot Česká republika společně se sítí jejich koncesionářů nové speciální série 207 Street a 207 Street Pro.
Verze 207 Street v provedení 5 dveřový hatchback nebo SW vycházejí z úrovně výbavy Urban, která je doplněna o klimatizaci a rádio s MP3. Atraktivitu vozu zvyšuje specifické červeno-černé provedení interiéru. Zákazníci mohou volit mezi třemi osvědčenými motorizacemi (1.4, 1.4 HDI, 1.6 HDI 90 k). Vozy lze zakoupit za ceny od 269 900 Kč.
207 StreetPro vznikla obohacením úrovně výbavy Trendy (od března již sériově s klimatizací) o sportovní přední masku s černou mřížkou vzduchu a se zakomponovanými mlhovkami v chromovaných pouzdrech a o prosklenou střechu Cielo. Měkčené plasty a vysoká kvalita interiéru, který je rovněž ve specifickém červeno-černém provedení, přispívají k pohodlí na palubě vozu. Speciální série 207 StreetPro je nabízena taktéž ve dvou provedeních - 5 dveřový hatchback a SW a ve třech motorizacích (1.4, 1.4 16V VTi, 1.6 HDI 90 k) za ceny od 290 900 Kč.
Tisková zpráva: Peugeot Česká republika
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.