Francouzský Peugeot představuje dvě speciální edice oblíbeného modelu 207 nazvané Street a StreetPro
Model Peugeot 207, který kraluje segmentu B v Evropě, si také v České republice udržuje silnou pozici na trhu a s počtem 3564 registrovaných vozů v roce 2008 je nejprodávanějším modelem značky Peugeot v ČR. Zákazníky získává svým výrazným stylem, komfortem řízení a jízdními vlastnostmi. Pro příznivce tohoto oblíbeného modelu uvádí nyní společnost Peugeot Česká republika společně se sítí jejich koncesionářů nové speciální série 207 Street a 207 Street Pro.
Verze 207 Street v provedení 5 dveřový hatchback nebo SW vycházejí z úrovně výbavy Urban, která je doplněna o klimatizaci a rádio s MP3. Atraktivitu vozu zvyšuje specifické červeno-černé provedení interiéru. Zákazníci mohou volit mezi třemi osvědčenými motorizacemi (1.4, 1.4 HDI, 1.6 HDI 90 k). Vozy lze zakoupit za ceny od 269 900 Kč.
207 StreetPro vznikla obohacením úrovně výbavy Trendy (od března již sériově s klimatizací) o sportovní přední masku s černou mřížkou vzduchu a se zakomponovanými mlhovkami v chromovaných pouzdrech a o prosklenou střechu Cielo. Měkčené plasty a vysoká kvalita interiéru, který je rovněž ve specifickém červeno-černém provedení, přispívají k pohodlí na palubě vozu. Speciální série 207 StreetPro je nabízena taktéž ve dvou provedeních - 5 dveřový hatchback a SW a ve třech motorizacích (1.4, 1.4 16V VTi, 1.6 HDI 90 k) za ceny od 290 900 Kč.
Tisková zpráva: Peugeot Česká republika
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.