Tuzemský automobilový trh klesol, no napriek tomu zákazníci dokážu oceniť naozaj dobrú ponuku: len 24 hodín (od 6. marca od 12:00 hod. do 7. marca do 12:00 hod.) stačilo dealerom značky Opel v SR, aby dokázali predať vyše dvoch stoviek nových automobilov – presne 208 nových vozidiel.
„Už tretí ročník našej kampane „24 hodín Opel“ ukázal, že aj v náročných časoch zákazníci dôverujú osvedčeným značkám a spontánne reagujú na dobre pripravené akcie s kvalitnou a hodnotnou ponukou,“ hodnotí výborný výsledok akcie „24 hodin Opel“ Steffen Raschig, riaditeľ slovenského zastúpenia koncernu GM, resp. jeho najsilnejšej európskej značky Opel.
Najväčší záujem z ponuky skladových vozidiel bol o modely Corsa a Astra; no zákazníci mohli tiež zadávať svoje špecifické požiadavky aj tzv. do výroby. Tu skvele zabodovala tohtoročná novinka - atraktívny sedan, resp. liftback strednej triedy Opel Insignia. Počas krátkych 24 hodín získali slovenskí predajcovia siete Opel na Insigniu tridsať záväzných objednávok!
Najúspešnejším predajcom sa stalo dealerstvo PK Auto, ktorému sa podarilo umiestniť 49 vozidiel.
„Insignia - nová vlajková loď značky Opel - ťaží predovšetkým zo svojho vysoko atraktívneho designu; silným argumentom sú tiež jej vyspelé technológie - pohon všetkých kolies Adaptive 4x4 alebo adaptívny elektronicky riadený podvozok FlexRide – a samozrejme i veľmi dobrá cena, ktorá sa začína už na 22 480 €,“ vysvetľuje Thomas Beger, predajný a marketingový riaditeľ slovenského zastúpenia značky Opel. „Nepopierateľným triumfom je určite tiež čerstvý titul európske Auto roka 2009, ktorý Insignia vybojovala vo veľmi silnej konkurencii.“
Insignia žne úspechy v celej Európe – od uvedenia na západoeurópsky trh koncom minulého roka sa predalo už vyše 75 000 týchto vozidiel, čo je – nielen vzhľadom na situáciu na automobilovom trhu - skvelý výkon!
Samotní zákazníci, ktorí sa na akcii „24 hodín Opel“ zúčastnili, uvádzali najčastejšie ako hlavné dôvody kúpiť vozidlá Opel ich výhodnú cenu, vysokú kvalitu a výkonové parametre. O nespornej kvalite vozidiel Opel svedčí okrem iných aj najaktuálnejšia správa „Quality Report 2008“ renomovaného nemeckého týždenníka Auto Bild, komplexne hodnotiaca kvalitu produkcie a služieb vyše dvoch desiatok automobilových značiek a spokojnosť ich zákazníkov. Rovnako ako už v predchádzajúcich rokoch 2005 a 2006, aj teraz sa Opel umiestnil na samotnej špičke - a opäť ako najlepšia zo všetkých nemeckých automobilových značiek!
Pádnym argumentom je určite aj nedávno zavedená šesťročná záruka na väčšinu modelov značky Opel. „Kto si verí, môže si dovoliť ísť s kožou na trh,“ komentuje Thomas Beger výrazné zvýšenie latky zákazníckych istôt voči zákonnej dvojročnej záruke. „Predĺžená záruka je dôležitým momentom ako pre privátnych, tak aj pre firemných zákazníkov. Tým skôr, že doslova za dverami už čaká kombi Insignia Sports Tourer, ideálny manažérsky automobil!“
Zdroj: Tlačová správa Opel
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.
Třetí generace modelu Audi Q3 přijíždí po sedmi letech s výrazným technologickým posunem. Nabídne micro-LED světla s desítkami tisíc pixelů, inteligentní páčky pod volantem i umělou inteligenci v infotainmentu. Kromě benzínu a dieselu nabídne také plug-in hybrid s dojezdem 120 km čistě na elektřinu. Do showroomů dorazí letos v říjnu, cena základní verze startuje v Německu na 44 600 eurech.
BMW vypustilo první technické detaily k nové generaci elektromobilu iX3 a nastavilo laťku vysoko. Dojezd přes 800 kilometrů, ultrarychlé nabíjení výkonem 400 kW a zcela nový softwarový mozek s názvem „Srdce radosti“. Premiéru chystá v září na autosalonu IAA.
Tesla rozšiřuje nabídku restylovaných Modelů S a X. Design téměř beze změn, ale dojezd i ceny míří nahoru. Novinkou jsou adaptivní světla, vylepšené odpružení a delší dojezd až 660 kilometrů. Američané si ale připlatí – až o 5 tisíc dolarů (cca 108 tisíc korun) více než dosud.
Tento týden nám do redakční garáže přijela nová generace legendárního Land Cruiseru. Proti předchůdci udělala velký skok kupředu, což je znát hlavně uvnitř. Mezi novinky se však neřadí jen hranatější design a modernější interiér, ale také různé technické vychytávky, které oceníte především v terénu, kde je proti předchůdci schopnější. Dnešní recenze však ukáže i nějaké oblasti, které jsou v novince horší, které to jsou?
Před začátkem 81. ročníku Polské rally došlo k tragické události. Jednadvacetiletý italský jezdec Matteo Doretto, juniorský mistr Itálie pro rok 2024, zahynul při nehodě během soukromého testu. Podle dostupných informací jeho vůz narazil do stromu poté, co sjel ze silnice.
Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).