Pro nový Ford Focus RS je Continental jediným dodavatelem pneumatik. Firma pro tento model přichází s pneumatikami ContiSportContact 3 o rozměru 235/35 ZR 19.
Se svým vysoce sportovním provedením a výkonným pohonem kráčí nový Ford Focus RS ve šlépějích evropské RS řady sportovních vozů značky Ford. Jeho technické parametry hovoří samy za sebe: více než 300 koňských sil (224 kW), zrychlení z 0 na 100 km/h za 5,9 sekundy a nejvyšší rychlost vozu 263 km/h.
„Pneumatika ContiSportContact 3 skutečně splňuje požadavky tohoto vozu,“ komentuje Lars Frick, automobilový inženýr zodpovědný ve společnosti Continental za pneumatiky pro automobilku Ford. „Ford Focus RS potřebuje pneumatiky, které budou podporovat jeho sportovní jízdní vlastnosti a účinně přenášet výkon motoru s extrémně vysokým točivým momentem (440 Nm) na vozovku. Důraz jsme však kladli také na bezpečné jízdní vlastnosti a krátkou brzdnou dráhu, a to i na mokré vozovce. Společnost Ford také očekávala pneumatiky se sportovním designem, které si povedou dobře při testech jízdní dynamiky provedených na legendárním Severním okruhu Nürburgringu."
Přední evropský výrobce pneumatik bude nyní ContiSportContact 3 dodávat pro všechny nové modely automobilů Ford Focus RS. Tyto pneumatiky jsou vyráběny v Otrokovicích v České republice, odkud jsou následně převáženy do závodu Ford v Saarlouis. Společnost Continental závodům Ford poskytne také mimořádně vhodný a lehký runflat systém ContiMobilityKit, který slouží k rychlému obnovení provozuschopnosti v případě defektu pneumatiky.
Tisková zpráva: Barum Continental s.r.o.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.