Pro nový Ford Focus RS je Continental jediným dodavatelem pneumatik. Firma pro tento model přichází s pneumatikami ContiSportContact 3 o rozměru 235/35 ZR 19.
Se svým vysoce sportovním provedením a výkonným pohonem kráčí nový Ford Focus RS ve šlépějích evropské RS řady sportovních vozů značky Ford. Jeho technické parametry hovoří samy za sebe: více než 300 koňských sil (224 kW), zrychlení z 0 na 100 km/h za 5,9 sekundy a nejvyšší rychlost vozu 263 km/h.
„Pneumatika ContiSportContact 3 skutečně splňuje požadavky tohoto vozu,“ komentuje Lars Frick, automobilový inženýr zodpovědný ve společnosti Continental za pneumatiky pro automobilku Ford. „Ford Focus RS potřebuje pneumatiky, které budou podporovat jeho sportovní jízdní vlastnosti a účinně přenášet výkon motoru s extrémně vysokým točivým momentem (440 Nm) na vozovku. Důraz jsme však kladli také na bezpečné jízdní vlastnosti a krátkou brzdnou dráhu, a to i na mokré vozovce. Společnost Ford také očekávala pneumatiky se sportovním designem, které si povedou dobře při testech jízdní dynamiky provedených na legendárním Severním okruhu Nürburgringu."
Přední evropský výrobce pneumatik bude nyní ContiSportContact 3 dodávat pro všechny nové modely automobilů Ford Focus RS. Tyto pneumatiky jsou vyráběny v Otrokovicích v České republice, odkud jsou následně převáženy do závodu Ford v Saarlouis. Společnost Continental závodům Ford poskytne také mimořádně vhodný a lehký runflat systém ContiMobilityKit, který slouží k rychlému obnovení provozuschopnosti v případě defektu pneumatiky.
Tisková zpráva: Barum Continental s.r.o.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.