Pro nový Ford Focus RS je Continental jediným dodavatelem pneumatik. Firma pro tento model přichází s pneumatikami ContiSportContact 3 o rozměru 235/35 ZR 19.
Se svým vysoce sportovním provedením a výkonným pohonem kráčí nový Ford Focus RS ve šlépějích evropské RS řady sportovních vozů značky Ford. Jeho technické parametry hovoří samy za sebe: více než 300 koňských sil (224 kW), zrychlení z 0 na 100 km/h za 5,9 sekundy a nejvyšší rychlost vozu 263 km/h.
„Pneumatika ContiSportContact 3 skutečně splňuje požadavky tohoto vozu,“ komentuje Lars Frick, automobilový inženýr zodpovědný ve společnosti Continental za pneumatiky pro automobilku Ford. „Ford Focus RS potřebuje pneumatiky, které budou podporovat jeho sportovní jízdní vlastnosti a účinně přenášet výkon motoru s extrémně vysokým točivým momentem (440 Nm) na vozovku. Důraz jsme však kladli také na bezpečné jízdní vlastnosti a krátkou brzdnou dráhu, a to i na mokré vozovce. Společnost Ford také očekávala pneumatiky se sportovním designem, které si povedou dobře při testech jízdní dynamiky provedených na legendárním Severním okruhu Nürburgringu."
Přední evropský výrobce pneumatik bude nyní ContiSportContact 3 dodávat pro všechny nové modely automobilů Ford Focus RS. Tyto pneumatiky jsou vyráběny v Otrokovicích v České republice, odkud jsou následně převáženy do závodu Ford v Saarlouis. Společnost Continental závodům Ford poskytne také mimořádně vhodný a lehký runflat systém ContiMobilityKit, který slouží k rychlému obnovení provozuschopnosti v případě defektu pneumatiky.
Tisková zpráva: Barum Continental s.r.o.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.