Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto uvádí na trh speciální vyhlížející variantu modelu Fabia – edici Sportline
S novým modelem Fabia Sportline představuje Škoda Auto tuzemským zájemcům další verzi sportovně laděného vozu. Od sériového modelu se verze Sportline liší především designovými prvky. Již v základní výbavě nabídne mj. 17" kola z lehké slitiny Trinity, projektorové halogenové světlomety včetně předních mlhových světlometů v Corner designu, snížený sportovní podvozek, klimatizaci Climatic s automatickou regulací, autorádio Beat.
Fabia Sportline je k dispozici ve čtyřech barevných modifikacích včetně černé metalízy s perleťovým efektem, vždy v kombinaci s bílou nebo stříbrnou střechou. Součástí výbavy je i SunSet, skla s vyšším stupněm tónování v zadní části vozu. Interiér Pulse v červeném nebo modrém provedení je doplněný o sportovní sedadla vpředu, tříramenný kožený volant a kryty pedálů z ušlechtilé oceli.
Nabídku benzinových motorů tvoří čtyřválcové motory 1,4 16V/63 kW a 1,6 16V/77 kW. Příznivci přeplňovaných vznětových motorů mohou vybírat mezi tříválcem 1,4 TDI PD/59 kW a čtyřválcem 1,9 TDI PD/77 kW, které lze kombinovat s filtrem pevných částic DPF. Všechny motorizace jsou spojeny s pětistupňovou manuální převodovkou, verze 1,6 16V/77 kW může být na přání dodána se šestistupňovou automatickou převodovkou Tiptronic.
Model Fabia Sportline lze v ČR objednat od 1. března 2009 u všech autorizovaných obchodníků společnosti Škoda. Cena základního modelu Fabia Sportline s motorem 1,4 16V/63kW a pětistupňovou manuální převodovkou činí 329.900,- Kč.
Z nabídky Škoda originálního příslušenství lze vůz dále rozšířit o Styling kit, jenž dodá modelu Fabia Sportline ještě agresivněji laděný vzhled. Styling kit obsahuje spoiler předního nárazníku, difuzor zadního nárazníku a koncovku výfuku z ušlechtilé oceli a střešní spoiler. V nabídce jsou rovněž dekorativní prahové lišty s nápisem Sportline, které eliminují poškození prahů. Ceny jednotlivých dílů, určených k dodatečné montáži jsou k dispozici na stránkách Škoda Auto v sekci Originální příslušenství.
Tisková zpráva: Škoda Auto a.s.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.