Objavte Insigniu! Mnohý záujemca o špičkovú ponuku v strednej triede automobilov, aj mnohý fanúšik motorizmu už zistil, čo celkom nový Opel Insignia znamená pre oživenie automobilového trhu i záujmu o značku Opel.
Opel Insignia prišiel na slovenský trh niekoľko dní pred koncom minulého roka a stretol sa okamžite so živým záujmom zákazníkov i obdivovateľov. Niekoľko desiatok vozidiel doteraz objednaných pre konkrétnych klientov je toho najlepším dôkazom.
O tom, že Opel Insignia je nositeľom niekoľkých najvyšších medzinárodných ocenení sa netreba rozpisovať, no obísť fakt, že Opel Insignia je nositeľom titulu najprestížnejšieho – Európske Auto roka 2009 – jednoducho nemožno.
V snahe priblížiť skvelú Insigniu slovenskej verejnosti čo najviac, zorganizovalo zastúpenie General Motors na Slovensku „Víkend otvorených dverí Opel Insignia“. V piatok, sobotu a nedeľu 20., 21. a 22. februára 2009 budú mať dealeri Opel otvorené svoje showroomy od 8. do 18. hodiny; budú mať ešte viac súvisiacich materiálov než obvykle a bude ešte jednoduchšia možnosť vyskúšať si nový Opel Insignia na skúšobnej jazde.
Opel Insignia sa u nás predáva s cenami už od 22 480 € ; 5- či 4- dverovou karosériou, s piatimi benzínovými a tromi dieselovými motormi v kombinácii so 6- stupňovými prevodovkami (manuálnymi i automatickými), v štyroch základných úrovniach výbavy a v súčasnosti i s akčnou ponukou edície Family.
Zdroj: Tlačová správa GM
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.