Francouzský Peugeot dnes zveřejnil první informace o svém novém modelu 206+. Ovšem už podle jména určitě poznáte, že zas tak úplně nový nebude. V čem tedy tkví ono kouzelné plus?
Značka Peugeot, hlavní hráč na trhu v kategorii malých a středních vozů, obohacuje svoji nabídku o model Peugeot 206+. Tento vůz je pokračovatelem řady 206, která od svého uvedení v roce 1998 zaznamenala téměř 6,5 miliónů vyrobených vozů. 206+ s genetickým kódem, který se dočkal celosvětového uznání, přichází nyní doplnit modelovou řadu se lvem ve znaku.
Základ modelové řady
206+ je základní nabídkou modelové řady odpovídající očekávání zákazníků: osvědčený model, moderní a modernizovaný, přitažlivý a cenově dostupný. Jeho interiér je propracovaný, s novou palubní deskou oblých tvarů a se stylovými dekorativními prvky připomínající svět motocyklů. Z jeho exteriéru vyzařuje modernost a ušlechtilost inspirovaná modelem Peugeot 207. Nová kapota, nová mřížka přední masky a nové světlomety zvýrazňují a utvrzují jeho osobitost.
Výroba ve Francii pro evropský trh
Model 206+ určený pro evropský trh se bude vyrábět ve Francii v závodě Mulhouse. Nabídka benzinového motoru 1.1 o výkonu 44 kW (60 k) zaručuje nízkou spotřebu paliva, emise i provozní náklady.
Svými parametry a poměrem ceny k výbavě zaujme 206+ v modelové řadě Peugeot pozici mezi vozy 107 a 207: - model 107 sympatický vůz kompaktních rozměrů za zajímavou cenu, ideální do městského provozu; - model 207, k dispozici ve třech verzích karoserie s ušlechtilým a osobitým stylem, nabízí uživatelům bohatou výbavu a výborné jízdní vlastnosti.
Model 206, který si zajistil celosvětový věhlas a stal se pro značku Peugeot klíčovým, nyní předává štafetu nové 206+, jenž má všechny předpoklady získat zákazníky svým vzhledem šelmy, svojí architekturou a inovativní výbavou za příznivou cenu.
Tisková zpráva: Peugeot ČR
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.