Francouzský Peugeot dnes zveřejnil první informace o svém novém modelu 206+. Ovšem už podle jména určitě poznáte, že zas tak úplně nový nebude. V čem tedy tkví ono kouzelné plus?
Značka Peugeot, hlavní hráč na trhu v kategorii malých a středních vozů, obohacuje svoji nabídku o model Peugeot 206+. Tento vůz je pokračovatelem řady 206, která od svého uvedení v roce 1998 zaznamenala téměř 6,5 miliónů vyrobených vozů. 206+ s genetickým kódem, který se dočkal celosvětového uznání, přichází nyní doplnit modelovou řadu se lvem ve znaku.
Základ modelové řady
206+ je základní nabídkou modelové řady odpovídající očekávání zákazníků: osvědčený model, moderní a modernizovaný, přitažlivý a cenově dostupný. Jeho interiér je propracovaný, s novou palubní deskou oblých tvarů a se stylovými dekorativními prvky připomínající svět motocyklů. Z jeho exteriéru vyzařuje modernost a ušlechtilost inspirovaná modelem Peugeot 207. Nová kapota, nová mřížka přední masky a nové světlomety zvýrazňují a utvrzují jeho osobitost.
Výroba ve Francii pro evropský trh
Model 206+ určený pro evropský trh se bude vyrábět ve Francii v závodě Mulhouse. Nabídka benzinového motoru 1.1 o výkonu 44 kW (60 k) zaručuje nízkou spotřebu paliva, emise i provozní náklady.
Svými parametry a poměrem ceny k výbavě zaujme 206+ v modelové řadě Peugeot pozici mezi vozy 107 a 207: - model 107 sympatický vůz kompaktních rozměrů za zajímavou cenu, ideální do městského provozu; - model 207, k dispozici ve třech verzích karoserie s ušlechtilým a osobitým stylem, nabízí uživatelům bohatou výbavu a výborné jízdní vlastnosti.
Model 206, který si zajistil celosvětový věhlas a stal se pro značku Peugeot klíčovým, nyní předává štafetu nové 206+, jenž má všechny předpoklady získat zákazníky svým vzhledem šelmy, svojí architekturou a inovativní výbavou za příznivou cenu.
Tisková zpráva: Peugeot ČR
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.