Automobilka Peugeot představí na svém ženevském stánku hned dva nové modely. Peugeot 308 CC a ve světové premiéře pak svůj první crossover 3008.
Peugeot 3008 je mohutný a kompaktní crossover s cílem objevovat nová automobilová teritoria. Tento multifunkční vůz se nachází na křižovatce několika automobilových segmentů - provedením svého exteriéru i mimořádně praktickým a reprezentativním interiérem. Nabízí novou technologicky vyspělou výbavu, která se významnou měrou podílí na jízdním potěšení a bezpečnosti řízení (Grip Control, Dynamic Rolling Control, zobrazení na výsuvném panelu, Distance Alert, automatická parkovací brzda…). Peugeot 3008 je vybaven řadou výkonných motorů, které jsou ohleduplné k životnímu prostředí. První motor řady vykazuje emise CO2 pouhých 130 g/km.
Model 308 CC stvrzuje vedoucí pozici Peugeotu v segmentu vozů kupé kabriolet. Nové CC je velmi zdařilým spojením ušlechtilé elegance, výrazného stylu a pulzující dynamiky s vyváženým poměrem komfortu a přesného jízdního projevu. Inovativní prvky komfortní a bezpečnostní výbavy jsou znakem příslušnosti k vyšší třídě vozů: systém proudění teplého vzduchu kolem krku cestujících « Airwave », bezpečnostní oblouky s pyrotechnickou aktivací nebo světová novinka - hlavový airbag. Na stánku značky Peugeot na ženevském autosalonu se představí 25 vozů. Letošní ročník ženevského autosalonu je pro značku Peugeot příležitostí prezentovat svůj zodpovědný přístup k řešení dlouhodobě udržitelné mobility. Tento přístup je spojením minimálního ekologického dopadu a vysoké míry bezpečnosti vozů s konkurenceschopnou nabídkou jedno i dvoustopých vozidel (kol, skútrů, automobilů).
Zdroj: Tisková zpráva Peugeot ČR
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.