Společnost Ford se dohodla na strategické spolupráci s jedničkou v oblasti motorových olejů, firmou Castrol. Téměř po 100 letech od prvního kontaktu pokračují oba partneři ve své spolupráci na ještě vyšší úrovni.
Partnerství firem Ford a Castrol je výsledkem dlouhodobé globální spolupráce Fordu a BP, mateřské firmy společnosti Castrol. Po téměř 100 letech od prvního kontaktu pokračují Ford a BP-Castrol ve své spolupráci spuštěním nového programu Oil Management System Programme (OMS) pro autorizované servisy značky Ford. Navazují tak na strategickou kooperaci spuštěnou již v roce 2003 a zajišťující vysoce výkonné a ekologicky šetrné motoristické produkty určené veřejnosti.
Každý rok jsou přibližně 4 miliony automobilů značky Ford v USA a Evropě vybaveny uzávěrem palivové nádrže, který uvádí doporučení používat pohonné hmoty značky BP. Od ledna roku 2009 bude rovněž 1,6 milionů vozů, které ročně opustí továrny Ford, vybaveno uzávěry olejových nádrží doporučujících značkové oleje Castrol.
Partnerství ovšem nebude zahrnovat jen doporučením, aby zákazníci ve vozech Ford používali produkty Castrol. Zároveň se začne zabývat společným výzkumem a vývojem nové generace motorových olejů. Castrol bude prostřednictvím programu OMS úzce spolupracovat s Fordem na nalezení a zavedení způsobů, jak si uchovat spokojené zákazníky prostřednictvím kombinace nejmodernějších maziv, programů a propagačních akcí.
Další výsledek spolupráce – nová specifikace Ford 913C Dalším výsledkem vzájemné spolupráce Fordu a BP-Castrol jsou nové motorové oleje specifikace Ford WSS-M2C913-C určené pro vozidla vyráběná od ledna 2009. Důvodem vývoje oleje typu 913C jsou zvýšené nároky na úsporu pohonných hmot a ekologicky šetrnější provoz motorových vozidel značky Ford. Specifikace nového motorového oleje představuje pokrokový produkt, nová pravidla použití i podstatnější výhody pro zákazníky.
Vítězství v soutěžích jako důkaz kvality a úspěchu Výhody partnerství společností Ford a BP-Castrol mohou mít v našem každodenním podnikání nejrůznější podobu, stojí však za zmínku, že řada špičkových produktů byla vyvinuta díky spolupráci těchto firem na vývoji maziv pro extrémní a obtížné podmínky motoristického sportu – Mistrovství světa v rally (WRC). Podobně jako Ford využívá soutěž WRC jako vývojovou platformu, pro firmu BP-Castrol je ctí podporovat tým Ford WRC, zejména proto, že prostředí WRC umožňuje vyzkoušet nejnovější technologické inovace v oblasti pohonných hmot a maziv, a to v ideálních podmínkách. Využití maziv v těchto drsných podmínkách až na samé mezi únosnosti přináší okamžitý prospěch týmu WRC a dlouhodobý prospěch řidičům vlastnícím vozy značky Ford. - Ford Motor Company -
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.