Prestižním oceněním „Zlatá jehlice“, kterým koncern Volkswagen každoročně vyznamenává své nejlepší dealery, se od letošního roku mohou pochlubit další čtyři zástupci české prodejní a servisní sítě Volkswagen:
společnosti Intermobil s.r.o., Amond s.r.o., Porsche Brno a Autosalon Klokočka Centrum a.s..
Zlaté jehlice uděluje vedení koncernu Volkswagen na základě velmi náročných a komplexních kritérií – výkony podniku za delší časové období, profesionalita při řízení, loajalita vůči reprezentované značce Volkswagen, kompetence a aplikace moderních metod a procesů v podniku a důležitá je i aktivita při uplatňování nejmodernějších technologických postupů. „Našim nejlepším dealerům k dosažení na Zlatou jehlici nestačí ‚pouze‘ prodávat jako na běžícím pásu, ale svým zákazníkům musí poskytnout také přidanou hodnotu v podobě nadstandardních služeb, a to v dlouhodobém časovém horizontu,“ vysvětluje Rudolf Javurek, generální ředitel společnosti Import VOLKSWAGEN Group s.r.o. „Mezinárodní prestižní ocenění koncernu Volkswagen samozřejmě vypovídají také o úrovni daného trhu. Velmi nás těší, že i nadále se rodina tuzemských držitelů Zlatých jehlic rozrůstá,“ dodává Vratislav Strašil, vedoucí divize osobních vozů značky Volkswagen. - Volkswagen -
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.