Francouzská vláda poskytla PSA Peugeot Citroën půjčku 3 miliardy eur, jenž skupině umožní pokračovat ve vývojovém programu ekologických, energeticky úsporných a cenově dosažitelných vozů.
Skupina PSA Peugeot Citroën si je vědoma své zodpovědnosti a závazku vůči státu a nebude uzavírat své výrobní závody ve Francii. V každém ze svých pěti francouzských montážních závodů zahájí v příštích dvou letech výrobu jednoho i více modelů. Za současných okolností tak PSA Peugeot Citroën nepřistoupí k plánu propouštění zaměstnanců ve Francii.
Společnost mimo jiné také aktivně podporuje ostatní aktéry automobilového průmyslu: zkrácením lhůty splatnosti vůči svým dodavatelům v souladu se zákonem o modernizaci francouzské ekonomiky, poskytnutím příspěvku 100 až 200 miliónů euro do Investičního automobilového fondu, zavedením kodexu zásad a konkurenceschopnosti uzavřeným mezi CCFA a CLIFA a vyjednáním zvláštní dohody se Sdružením výrobců plastových dílů zohledňující specifika tohoto odvětví.
Skupina PSA Peugeot Citroën, světový leader v oblasti výroby automobilů s nízkými emisemi CO2, bude společně se svými partnery pokračovat v dosavadních aktivitách, aby si toto prvenství udržela. Strategie skupiny v této oblasti spočívá ve vývoji špičkových technologií : vozů se systémem Stop&Start, hybridních a plug-in hybridních pohonů a elektrických vozů. Za tímto účelem se skupina rozhodla zachovat ve Francii svá R&D centra, projektová a testovací střediska.
Své obchodní zisky koncern PSA Peugeot Citroën prioritně použije ke zvýšení vlastního kapitálu a do investic, aby zajistil udržení svého rozvoje.
V neposlední řadě skupina podpořila rozhodnutí, oznámené francouzským prezidentem, zrušit v roce 2010 daň z příjmů právnických osob, a do konce června 2009 bude společně s vládou a odbory hledat způsoby, jak ve Francii znovu nastartovat konkurenceschopnost francouzského automobilového průmyslu a zlepšit jeho pozici v rámci evropského průmyslu. - Peugeot -
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.