Francouzská vláda poskytla PSA Peugeot Citroën půjčku 3 miliardy eur, jenž skupině umožní pokračovat ve vývojovém programu ekologických, energeticky úsporných a cenově dosažitelných vozů.
Skupina PSA Peugeot Citroën si je vědoma své zodpovědnosti a závazku vůči státu a nebude uzavírat své výrobní závody ve Francii. V každém ze svých pěti francouzských montážních závodů zahájí v příštích dvou letech výrobu jednoho i více modelů. Za současných okolností tak PSA Peugeot Citroën nepřistoupí k plánu propouštění zaměstnanců ve Francii.
Společnost mimo jiné také aktivně podporuje ostatní aktéry automobilového průmyslu: zkrácením lhůty splatnosti vůči svým dodavatelům v souladu se zákonem o modernizaci francouzské ekonomiky, poskytnutím příspěvku 100 až 200 miliónů euro do Investičního automobilového fondu, zavedením kodexu zásad a konkurenceschopnosti uzavřeným mezi CCFA a CLIFA a vyjednáním zvláštní dohody se Sdružením výrobců plastových dílů zohledňující specifika tohoto odvětví.
Skupina PSA Peugeot Citroën, světový leader v oblasti výroby automobilů s nízkými emisemi CO2, bude společně se svými partnery pokračovat v dosavadních aktivitách, aby si toto prvenství udržela. Strategie skupiny v této oblasti spočívá ve vývoji špičkových technologií : vozů se systémem Stop&Start, hybridních a plug-in hybridních pohonů a elektrických vozů. Za tímto účelem se skupina rozhodla zachovat ve Francii svá R&D centra, projektová a testovací střediska.
Své obchodní zisky koncern PSA Peugeot Citroën prioritně použije ke zvýšení vlastního kapitálu a do investic, aby zajistil udržení svého rozvoje.
V neposlední řadě skupina podpořila rozhodnutí, oznámené francouzským prezidentem, zrušit v roce 2010 daň z příjmů právnických osob, a do konce června 2009 bude společně s vládou a odbory hledat způsoby, jak ve Francii znovu nastartovat konkurenceschopnost francouzského automobilového průmyslu a zlepšit jeho pozici v rámci evropského průmyslu. - Peugeot -
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.