Srba Servis, autorizovaný dealer Chevrolet, připravil pro své zákazníky speciální cenovou edice modelu Chevrolet Spark ve výbavě Base v ceně...
a to včetně velmi zajímavé standardní výbavy:
ABS Airbag řidiče Centrální přístrojový panel s tachometrem a otáčkoměrem Dělené sklopné zadní sedadlo 60/40 Dojezdová rezerva Imobilizér Podklad přístrojové desky - modrý Potah sedadel v šedé barvě Příprava na rádio, 2 reproduktory, střešní anténa Ráfky s pneumatikami 4,5Jx13; 155/65 R13 Stěrač zadního okna s ostřikovačem Úchyty ISOFIX na krajních zadních sedadlech, dětská pojistka Vyhřívaní zadního skla Výškově nastavitelné operky hlavy na všech sedadlech Zapalovač cigaret a popelník
A to není vše, za uvedenou cenu od nás získáte prodlouženou záruku na 5 let (3+2).
* uvedená cena platí při využití finančního leasingu Credium (od 0% akontace, manipulační poplatek 0,- Kč, možnost financování až na 84 měsíců)
Nabídku Vám rádi zpracujeme i pro modely s vyšší výbavou, či jiným motorem. Například model Chevrolet Spark Komfort s centrálním zamykáním, nárazníky v barvě karoserie, s posilovačem řízení, s elektricky ovládanými předními okny a klimatizací u nás pořídíte již za 127.000,- Kč *. Více informací Vám rád sdělí Váš Srba Servis & Chevrolet prodejní tým.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.