Španělský Seat si pro své zákazníky připravil zvláštní prvky individuální výbavy v paketu Color Edition.
Ty budou nabízeny pouze pro třídveřový model Ibiza SC ve výbavě Sport k zážehovým motorizacím 1.4 63 kW (85 k) a 1.6 77 kW (105 k) a vznětovým jednotkám 1.9 TDI 66 kW (90 k) nebo 77 kW (105 k).
Na trhu se objeví dvě varianty. Color Edition - Lumina oranžová zahrnuje sedmnáctipalcová kola Saga, tmavá okna od B sloupku, lakování střechy Mágico černá a sklopná vnější zpětná zrcátka, v interiéru pak ozdobné prvky v odstínu Lumina oranžová, paprsky volantu v provedení Carbón černá a oranžové prošívání na kůží obšitém volantu a na předních sedadlech.
Verze Color Edition - Galia modrá jsou vybaveny sedmnáctipalcovými koly Saga, tmavými skly od B sloupku, lakováním střechy Candy bílá, sklopnými vnějšími zpětnými zrcátky a ozdobným lemováním masky chladiče. V interiéru jsou ozdobné prvky v modrém odstínu laku karoserie a ramena volantu v provedení Carbón černá doplněny modrým prošíváním na kůží obšitém volantu a na předních sedadlech.
Individuální střih dodávají interiéru různé doplňky v barvě vozu, mezi něž patří například hlavice řadicí páky, výplně dveří, rámečky výdechů vzduchu, ozdobné prvky na přístrojové desce, v oblasti kolem výdechu ventilační soustavy mezi volantem a dveřmi a v neposlední řadě prošívané přední sedačky a volant s vybranou barvou.
Modely Color Edition s lakem Lumina oranžová lze již zakoupit v prodejní síti značky SEAT za cenu 19.900 Kč, Ibiza SC v odstínu Galia modrá nabídku obohatí v polovině února.
Zdroj: Tisková zpráva Seat ČR
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.