Španělský Seat si pro své zákazníky připravil zvláštní prvky individuální výbavy v paketu Color Edition.
Ty budou nabízeny pouze pro třídveřový model Ibiza SC ve výbavě Sport k zážehovým motorizacím 1.4 63 kW (85 k) a 1.6 77 kW (105 k) a vznětovým jednotkám 1.9 TDI 66 kW (90 k) nebo 77 kW (105 k).
Na trhu se objeví dvě varianty. Color Edition - Lumina oranžová zahrnuje sedmnáctipalcová kola Saga, tmavá okna od B sloupku, lakování střechy Mágico černá a sklopná vnější zpětná zrcátka, v interiéru pak ozdobné prvky v odstínu Lumina oranžová, paprsky volantu v provedení Carbón černá a oranžové prošívání na kůží obšitém volantu a na předních sedadlech.
Verze Color Edition - Galia modrá jsou vybaveny sedmnáctipalcovými koly Saga, tmavými skly od B sloupku, lakováním střechy Candy bílá, sklopnými vnějšími zpětnými zrcátky a ozdobným lemováním masky chladiče. V interiéru jsou ozdobné prvky v modrém odstínu laku karoserie a ramena volantu v provedení Carbón černá doplněny modrým prošíváním na kůží obšitém volantu a na předních sedadlech.
Individuální střih dodávají interiéru různé doplňky v barvě vozu, mezi něž patří například hlavice řadicí páky, výplně dveří, rámečky výdechů vzduchu, ozdobné prvky na přístrojové desce, v oblasti kolem výdechu ventilační soustavy mezi volantem a dveřmi a v neposlední řadě prošívané přední sedačky a volant s vybranou barvou.
Modely Color Edition s lakem Lumina oranžová lze již zakoupit v prodejní síti značky SEAT za cenu 19.900 Kč, Ibiza SC v odstínu Galia modrá nabídku obohatí v polovině února.
Zdroj: Tisková zpráva Seat ČR
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.