Scirocco vítězem ankety Auto roku 2009 v České republice v kategorii sportovní, luxusní vozy a kabriolety
Praha, 6. ledna 2009 - Třetí generace sportovního kupé Volkswagen Scirocco nadále potvrzuje své výjimečné kvality. Nejnovějším důkazem je vítězství v kategorii sportovních vozů, luxusních vozů a kabrioletů v anketě Auto roku 2009 v České republice. Po druhém místě v anketě Auto roku 2009 Klubu motoristických novinářů se shodným počtem získaných bodů jako vítěz, tak Scirocco dobylo i pomyslný druhý vrchol v další anketě.
"Je to úspěch z říše snů," říká Vratislav Strašil, vedoucí divize Volkswagen - osobní vozy. "O kvalitách Scirocca jsme byli od začátku pevně přesvědčeni. V kombinaci s agresivním, ale přitom elegantním designem, je to auto předurčené úspěchu a ideálním dopravním prostředkem pro každého, kdo chce za volantem naplno prožívat radost z jízdy. Jsme velmi rádi, že tento náš dojem sdílí nejen odborná porota, ale také hlasující veřejnost."
Nové Scirocco pokračuje ve své tradici založené prvními dvěma generacemi. Poskytuje čirý požitek z jízdy, perfektní výkon a špičkové technologie, jako například adaptivní řízení podvozku DCC nebo novou sedmistupňovou převodovku DSG, to vše za velmi příznivou cenu. Navíc je exkluzivně vybaveno efektivními přeplňovanými motory s výkonem až 147 kW (200 k) a navzdory svým ryze sportovním rysům nabízí prostor pro čtyři dospělé osoby, neobyčejně vysoký stupeň bezpečnosti a pro každý Volkswagen typickou užitečnost v každodenním provozu.
Tisková zpráva: Volkswagen ČR
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.