Scirocco vítězem ankety Auto roku 2009 v České republice v kategorii sportovní, luxusní vozy a kabriolety
Praha, 6. ledna 2009 - Třetí generace sportovního kupé Volkswagen Scirocco nadále potvrzuje své výjimečné kvality. Nejnovějším důkazem je vítězství v kategorii sportovních vozů, luxusních vozů a kabrioletů v anketě Auto roku 2009 v České republice. Po druhém místě v anketě Auto roku 2009 Klubu motoristických novinářů se shodným počtem získaných bodů jako vítěz, tak Scirocco dobylo i pomyslný druhý vrchol v další anketě.
"Je to úspěch z říše snů," říká Vratislav Strašil, vedoucí divize Volkswagen - osobní vozy. "O kvalitách Scirocca jsme byli od začátku pevně přesvědčeni. V kombinaci s agresivním, ale přitom elegantním designem, je to auto předurčené úspěchu a ideálním dopravním prostředkem pro každého, kdo chce za volantem naplno prožívat radost z jízdy. Jsme velmi rádi, že tento náš dojem sdílí nejen odborná porota, ale také hlasující veřejnost."
Nové Scirocco pokračuje ve své tradici založené prvními dvěma generacemi. Poskytuje čirý požitek z jízdy, perfektní výkon a špičkové technologie, jako například adaptivní řízení podvozku DCC nebo novou sedmistupňovou převodovku DSG, to vše za velmi příznivou cenu. Navíc je exkluzivně vybaveno efektivními přeplňovanými motory s výkonem až 147 kW (200 k) a navzdory svým ryze sportovním rysům nabízí prostor pro čtyři dospělé osoby, neobyčejně vysoký stupeň bezpečnosti a pro každý Volkswagen typickou užitečnost v každodenním provozu.
Tisková zpráva: Volkswagen ČR
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.