Štyri roky po nástupe do funkcie prezidenta a výkonného riaditeľa spoločnosti Mitsubishi Motors Europe B.V. (MME) sa Tim Tozer rozhodol opustiť značku Mitsubishi a prijať nové osobné i pracovné výzvy.
Ukončenie jeho spolupráce so spoločnosťou Mitsubishi Motors Europe sa časovo zhoduje s úspešným zavŕšením “Revitalizačného plánu” európskej divízie Mitsubishi Motors Corporation a prijatím strednodobého obchodného plánu “Step Up 2010” pre tento región, ktorý bol vyhlásený vo februári t.r.
Počas uvedeného obdobia sa spoločnosť MME vrátila do čias prosperity, o čom svedčia konkrétne výsledky v oblasti financií, organizácie, distribúcie, výroby, značky a produktov.
V súčasnej zložitej ekonomickej situácii sa spoločnosť MME bude sústreďovať na upevnenie týchto základov pod vedením nového prezidenta a CEO pána Gena Nishinu, ktorý sa svojej funkcie ujme 23. decembra 2008.
Gen Nishina (55) ako skúsený a zrelý profesionál, ktorý od roku 1997, teda už desať rokov, pôsobí v rozličných funkciách v Európe, bude zárukou kontinuity a stability, a to najmä vďaka dôkladným znalostiam požiadaviek európskych zákazníkov a bohatým poznatkom produktov, ako aj rozsiahlej spoločnosti Mitsubishi Motors.
Pán Osamu Masuko, prezident Mitsubishi Motors Corporation, v tejto novej fáze hirstórie MME okrem iného uviedol: “ Obchodné aktivity v Európe sú pre Mitsubishi Motors životne dôležité a Tim Tozer za ostatné štyri roky výrazne prispel k ich rozvoju. V jeho budúcej profesionálnej kariére mu všetci želáme veľa úspechov.” Ďalej dodal: “Gen Nishina a vedenie spoločnosti MME budú mať teraz za úlohu napredovať v kontexte stratégie Step Up 2010 a to s výhodou úplne nového radu produktov.”
Zdroj: Tlačová správa Mitsubishi Motors Slovakia
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.