Priebežne aktualizovanú navigáciu, ktorá zohľadňuje pri výbere trasy situáciu na ceste, vyhľadá a objedná vhodný hotel či nájde najlacnejšiu čerpaciu stanicu, surfovanie po internete, či bezplatné telefonovanie – to všetko umožní internetový systém myCOMAND vo vozidlách značky Mercedes-Benz.
Pri každom štarte vozidla sa myCOMAND potom bude automaticky aktualizovať z rádiovej siete a používať tak priebežne softvér najnovšej verzie. Všetky individuálne vyvolané údaje a informácie ponúkne aktuálne k dispozícii, bez potreby komplikovaných krokov obsluhy. V porovnaní s dnes dostupnými mobilnými ale aj neprenosnými koncovými zariadeniami tak bude internet v myCOMAND nielen oveľa rýchlejší, ale aj podstatne jednoduchší, a tým aj bezpečnejšie integrovaný.
V závislosti od situácie poskytne vodičovi individuálne prispôsobené internetové služby. Systém bude pritom naprogramovaný tak, aby si cez internet samočinne vyhľadal a poskytol všetky informácie k danej službe bez zdĺhavého hľadania pomocou prehliadača.
Atraktívnosť tohto nového zariadenia zvyšuje príťažlivý vzhľad, centrálne a optimálne v zornom uhle vodiča umiestnený displej s vysokým rozlíšením, ako aj jeden hlavný otočný a dva pomocné, všetky ergonomicky vyhotovené ovládače. Pre myCOMAND sa chystá zároveň aj ovládanie hlasovými príkazmi LINGUATRONIC.
Zdroj: Tlačová správa Mercedes-Benz
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.