Značka Fiat posilňuje svoju pozíciu na slovenskom trhu o čom svedčí aj medziročný nárast predaja o viac ako 60%. Na dôvažok značka Fiat od novembra znižuje plošne cenníkové ceny všetkých modelov osobných automobilov v priemere od 4,6% až do 9,9%, čo predstavuje zníženie od 20.000 Sk až do 75.000 Sk.
Toto znižovanie cien spolu s dodatočnou a atraktívnou akčnou ponukou zliav mesiaca november až do výšky 120.000 Sk v závislosti od modelu predstavuje naozaj lákavú ponuku pre zákazníka. Ponuka je rozšírená o lákavé špeciálne akcie ako napr. povinné zmluvné poistenie na 3 roky zdarma pre modely Panda, Punto Classic a Grande Punto, nulový leasing a podobne.
Takto si zákazník môže zakúpiť Fiat Panda už za 218 900 Sk, Punto Classic už za 228 900 Sk, horúcu novinku Grande Punto MY 2009 v akčnej sérii ICE s klimatizáciou už za 289 900 Sk. Fiat Bravo 1,4 Active je lacnejší o 30.000 Sk za 391 900 Sk. Sedan Fiat Linea začína na 356 900 Sk a ďalší zaujímavý model ktorý si veľmi rýchlo našiel svojich zákazníkov Sedici už za 392 000 Sk + záruka 3 roky.
Cenníková cena bola upravená dokonca aj pri absolútne najštýlovejšom aute na trhu Fiat 500 a to až o 40.000 Sk. Novučičká 500vka je teraz k dostaniu už za 299 500 Sk. V ponuke je Fiat Croma už od 701 910 Sk spolu so zárukou až 5 rokov.
Zdroj: Tlačová správa Fiat Slovensko
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.