Srba Servis, největší autorizovaný dealer renomované švédské značky Saab v České republice, představuje krátkou, ale velmi razantní cenovou kampaň na všechny modely Saab 9-3 a Saab 9-5:
Příklad:
Saab 9-3 SportSedan Linear 1.8i jen za 489.000,- Kč a to včetně DPH, ale i velmi bohaté standardní výbavy:
Výbava interiéru a exteriéru dělená, automaticky ovládaná klimatizace kožený volant a hlavice řadicí páky ovládání audio systému na volantu střední opěrka hlavy palubní počítač Night panel determální skla elektrické ovládání oken předních a zadních dveří elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka popelníky v interiéru, včetně zapalovače cigaret pylový a prachový filtr lakovaný přední, zadní a boční spoilery kliky dveří v barvě karoserie opěradlo zadních sedadel dělené a sklopné v poměru 60/40, průchod na lyže
Bezpečnost a zabezpečení airbag řidiče a spolujezdce, 4x boční airbagy aktivní bezpečnostní pásy na předních a zadních krajních sedadlech aktivní opěrky hlavy na předních sedadlech imobilizér elektronické zamykání sloupku řízení centrální zamykání dálkově ovládané
Podvozek posilovač řízení ABS,TCS, MBA, EBD, CBC protiprokluzový systém a systém jízdní stability
Saab audio systémy Saab audio systém I. (rádio, MP3, Audio vstup, 4x repro) CD přehrávač příprava pro Handsfree
Disky z hliníkové slitiny 6,5x16" - 9 paprsků (215/55 R16) - plechové nízkoprofilové rezervní kolo
Barvy a čalounění kombinované čalounění koženka/textil
Saab 9-3 SportCombi Linear 1.8i jen za 519.000,- Kč a to včetně DPH, ale i velmi bohaté standardní výbavy:
Výbava interiéru a exteriéru dělená, automaticky ovládaná klimatizace kožený volant a hlavice řadicí páky ovládání audio systému na volantu střední opěrka hlavy palubní počítač Night panel determální skla elektrické ovládání oken předních a zadních dveří elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka popelníky v interiéru, včetně zapalovače cigaret posuvný kryt zavazadlového prostoru pylový a prachový filtr lakovaný přední, zadní a boční spoilery kliky dveří v barvě karoserie opěradlo zadních sedadel dělené a sklopné v poměru 60/40, průchod na lyže
Bezpečnost a zabezpečení airbag řidiče a spolujezdce, 4x boční airbagy aktivní bezpečnostní pásy na předních a zadních krajních sedadlech aktivní opěrky hlavy na předních sedadlech imobilizér elektronické zamykání sloupku řízení centrální zamykání dálkově ovládané
Podvozek posilovač řízení ABS,TCS, MBA, EBD, CBC protiprokluzový systém a systém jízdní stability
Saab audio systémy Saab audio systém I. (rádio, MP3, Audio vstup, 4x repro) CD přehrávač příprava pro Handsfree
Disky z hliníkové slitiny 6,5x16" - 9 paprsků (215/55 R16) - plechové nízkoprofilové rezervní kolo
Barvy a čalounění kombinované čalounění koženka/textil
A to ještě není vše, v případě zájmu nabídneme finanční leasing od společnosti Credium s 0% navýšením.
Nabídka platí pro závazné objednávky do 9.11.2008. Více informací Vám rád sdělí Váš Srba Servis & Saab prodejní tým. Máte-li zájem o testovací jízdu, klikněte zde
Máte-li zájem o nový skladový vůz, klikněte zde Těšíme se na setkání s Vámi, Váš Srba Servis & Saab tým
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?