Společnost FORD oznámila ceny svého zcela nového modelu Ford Fiesta pro český trh. Základní cena byla stanovena na atraktivních 259 990 Kč a pětidveřový Ford Fiesta v bohaté výbavě Titanium je v rámci zaváděcí nabídky k dispozici už za překvapivých 299 990 Kč!
Na českém trhu se Fiesta bude prodávat s tří- nebo pětidveřovou karoserií, ve čtyřech stupních výbavy a se třemi zážehovými (1.25 Duratec / 60 či 82 k, 1.4 Duratec / 96 k) a dvěma vznětovými (1.4 Duratorq / 68 k a 1.6 Duratorq / 90 k) pohonnými jednotkami. Všechny motory jsou spojeny s manuální pětistupňovou převodovkou, k dispozici však je i automatická čtyřstupňová převodovka pro vozy vybavené motorem 1.4 Duratec (96 k).
V oficiálním ceníku pak začíná cena třídveřové Fiesty s motorem 1.25 (60 k) ve výbavě Ambiente částkou 259 990 Kč, pětidveřový model stojí 274 990 Kč. Cena nové Fiesty s motorem 1.4 Duratec (96 k) začíná částkou 336 990 Kč a varianta s motorem 1.4 TDCi (68 k) je v nabídce od 364 990 Kč.
Zvýhodněná zaváděcí nabídka za necelých tři sta tisíc korun nabízí mimořádně bohatou výbavu obsahující např. pět airbagů (včetně kolenního), klimatizaci, rádio s CD přehrávačem, elektricky ovládaná přední okna, palubní počítač, volant nastavitelný ve čtyřech směrech, mlhová světla atd.
Nový Ford Fiesta si zachovává své pověstné jízdní vlastnosti, ale přidává k nim i nečekanou úroveň jízdního komfortu, velký vnitřní prostor a vysokou úroveň aktivní i pasivní bezpečnosti. Velkou výhodou jsou i dynamické, ale velmi úsporné motory. Spotřeba menšího z obou vznětových agregátů činí například v mimoměstském režimu jen 3,5 litru nafty.
Na první pohled překvapí nový Ford Fiesta svým výrazným a přitom účelným designem exteriéru i interiéru – a také skutečností, že je při zachování rozměrů svého předchůdce asi o 40 kg lehčí.
Prodej nového Fordu Fiesta začíná u autorizovaných partnerů Ford již dnes! Zde je ke stažení kompletní ceník nové Fiesty Ford Motor Company
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.