Společnost FORD oznámila ceny svého zcela nového modelu Ford Fiesta pro český trh. Základní cena byla stanovena na atraktivních 259 990 Kč a pětidveřový Ford Fiesta v bohaté výbavě Titanium je v rámci zaváděcí nabídky k dispozici už za překvapivých 299 990 Kč!
Na českém trhu se Fiesta bude prodávat s tří- nebo pětidveřovou karoserií, ve čtyřech stupních výbavy a se třemi zážehovými (1.25 Duratec / 60 či 82 k, 1.4 Duratec / 96 k) a dvěma vznětovými (1.4 Duratorq / 68 k a 1.6 Duratorq / 90 k) pohonnými jednotkami. Všechny motory jsou spojeny s manuální pětistupňovou převodovkou, k dispozici však je i automatická čtyřstupňová převodovka pro vozy vybavené motorem 1.4 Duratec (96 k).
V oficiálním ceníku pak začíná cena třídveřové Fiesty s motorem 1.25 (60 k) ve výbavě Ambiente částkou 259 990 Kč, pětidveřový model stojí 274 990 Kč. Cena nové Fiesty s motorem 1.4 Duratec (96 k) začíná částkou 336 990 Kč a varianta s motorem 1.4 TDCi (68 k) je v nabídce od 364 990 Kč.
Zvýhodněná zaváděcí nabídka za necelých tři sta tisíc korun nabízí mimořádně bohatou výbavu obsahující např. pět airbagů (včetně kolenního), klimatizaci, rádio s CD přehrávačem, elektricky ovládaná přední okna, palubní počítač, volant nastavitelný ve čtyřech směrech, mlhová světla atd.
Nový Ford Fiesta si zachovává své pověstné jízdní vlastnosti, ale přidává k nim i nečekanou úroveň jízdního komfortu, velký vnitřní prostor a vysokou úroveň aktivní i pasivní bezpečnosti. Velkou výhodou jsou i dynamické, ale velmi úsporné motory. Spotřeba menšího z obou vznětových agregátů činí například v mimoměstském režimu jen 3,5 litru nafty.
Na první pohled překvapí nový Ford Fiesta svým výrazným a přitom účelným designem exteriéru i interiéru – a také skutečností, že je při zachování rozměrů svého předchůdce asi o 40 kg lehčí.
Prodej nového Fordu Fiesta začíná u autorizovaných partnerů Ford již dnes! Zde je ke stažení kompletní ceník nové Fiesty Ford Motor Company
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.