Základní cena modelu Octavia po faceliftu je jen 349 900,- Kč. Zahájení prodejů nejúspěšnějšího modelu společnosti Škoda Auto – Octavia, který prošel v polovině svého životního cyklu rozsáhlou modernizací, bude v ČR spuštěno v druhé polovině měsíce listopadu 2008.
Základní cena modelu Octavia s motorem 1,4 MPI/ 59 kW s pětistupňovou manuální převodovkou ve výbavovém stupni Classic činí 349 900,- Kč. Spolu s příznivou cenou nabízí Octavia facelift i mimořádný standard bezpečnosti. Za tuto cenu získá zákazník již v základní výbavě např. ESP včetně ABS, dále šest airbagů, projektorové halogenové světlomety, centrální zamykání, elektricky ovládaná přední okna včetně vnějších zpětných zrcátek s vyhříváním, program denního svícení. Octavia facelift bude k dispozici s čtyřmi benzínovými a třemi dieselovými agregáty, které pokrývají výkonovou paletu od 59 do 118 kW včetně verze s pohonem všech kol v karosářské variantě Combi. V rámci zavedení omlazeného modelu Octavia na trh bude k dispozici řada akčních paketů za cenu 10 000,- Kč, jejichž součástí je např. klimatizace v hodnotě 35 000,- Kč.
Škoda Octavia facelift – ceny vybraných modelů:
Model
Motorizace
Výbavový stupeň
Převodovka
Cena (v Kč)
Octavia
1,4 MPI/ 59 kW
Classic
5 st. manuální
349 900,-
Octavia
1,6 MPI/ 75 kW
Classic
5 st. manuální
384 900,-
Octavia
1,4 TSI/ 90 kW**
Classic
6 st. manuální
430 900,-
Octavia
1,9 TDI PD/ 77 kW
Classic
5 st. manuální
450 900,-
Octavia
1,8 TSI/ 118 kW
Ambiente
6 st. manuální
525 900,-
Octavia
2,0 TDI PD/ 103 kW
Ambiente
6 st. manuální
549 900,-
**Pozn.: Model Octavia facelift 1,4 TSI /90 kW bude v prodejní síti k dispozic od ledna 2009.
">Škoda Auto přikročila v důsledku sílícího konkurenčního tlaku a prohlubující hospodářské krize ke snížení cen nových vozů i ve zbývajících modelových řadách Fabia, Roomster a Superb. Jedná se o slevy až 100 000,- Kč u vybraných modelů a výbav.
Např. cena nového modelu Fabia s úsporným motorem 1,2 HTP/ 44 kW s pětistupňovou manuální převodovkou ve výbavovém stupni Classic činí 229 900,- Kč. Základní výbava všech vozů Fabia obsahuje např. 4 airbagy, ABS s posilovačem brzdného účinku, imobilizér a posilovač řízení. Volitelnou položku akčního paketu za cenu 10 000,- Kč představuje centrální zamykaní dveří spolu s klimatizací Climatic, které včetně snížení ceny modelu Fabia představuje cenovou výhodu až 50 000,- Kč.
Model Roomster 1,2 HTP/ 51 kW s pětistupňovou manuální převodovkou ve verzi Classic začíná na zákaznické ceně 299 900,- Kč. K prvkům základní výbavy modelu Roomster patří 4 airbagy, ABS s posilovačem brzdného účinku, posilovač řízení, funkce denního svícení, imobilizér, výškově nastavitelné sedadlo řidiče atd. Při zakoupení akčního paketu v ceně 10 000,- Kč získá zákazník nově klimatizaci, elektricky ovládaná přední okna a centrální zamykání. Získá tak zákaznickou výhodu do výše 60 000,- Kč.
Snížení cen se týká i modelu Superb druhé generace. Základní cena modelu Superb 1,4 TSI/ 92 kW s šestistupňovou manuální převodovkou ve výbavovém stupni Comfort začíná již na 569 900,- Kč, což představuje slevu 50 000,- Kč oproti původní ceně. Cenové zvýhodnění modelu Superb s vznětovým agregátem 2,0 TDI CR činí 100 000,- Kč.
Aktualizovaný ceník vozů Škoda je k dispozici u autorizovaných prodejců Škoda Auto v České republice již od 23.října 2008. Kompletní informace týkající se nových cen jednotlivých modelových řad Fabia, Octavia, Roomster a Superb, obsahuje sekce konfigurátor na internetových stránkách www.skoda-auto.cz
Tisková zpráva Škoda Auto a.s.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.