Nové Audi Q5, sportovní, dynamické a komfortní SUV, si zájemci mohou objednávat již od počátku října.
Již nyní jsou známy ceny tohoto na výkon orientovaného vozu: u verzí Audi Q5 2.0 TFSI 155 kW a Audi Q5 2.0 TDI 125 kW s manuálními převodovkami začíná cena na 1 002 100 Kč* a u 3.0 TDI 176 kW s převodovkou S tronic 1 246 000 Kč*.
Nové Audi Q5 kombinuje dynamiku sportovního sedanu s mimořádně variabilním interiérem a mnohostranným využitím pro volný čas a rodinu. Výkonné a úsporné motory, stálý pohon všech kol quattro® a agilní podvozek tvoří suverénní kombinaci pro silnici a terén. Q5 dále nabízí inovace v podobě systému Audi drive select a sedmistupňové dvojspojkové převodovky S tronic.
Audi Q5 přichází na start se třemi motory, jedním zážehovým a dvěma vznětovými TDI. Všechny agregáty mají přímé vstřikování paliva a přeplňování turbodmychadlem, takže sdílejí i další společné jmenovatele: vysoký výkon, mohutnou hnací sílu, klidný běh a působivě skromnou spotřebu paliva.
Jízda v novém na výkon orientovaném SUV od Audi je sportovně precizní, spontánní, bezpečná a současně komfortní. Jeho stabilizační systém ESP je nově vyvinutý a rozšířený o inovativní funkce, které konkurence nenabízí.
* cena včetně DPH při kurzu 25,00 CZK/EUR - AUDI -
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.