Lucie Váchová, kterou známe jako nejkrásnější dívku České republiky z roku 2003, ale také jako televizní rosničku a patronku několika charitativních projektů, se aktivně podílí na zviditelnění značky auto-plus.
Program auto-plus tvoří síť obchodníků s kvalitními ojetými vozy, provozovaná importérem nových vozů značek Audi, Volkswagen a SEAT.
Ve svém magazínovém okénku v časopise auto-plus píše Lucie své postřehy a dojmy z vozů, které jí auto-plus dává k dispozici na vyzkoušení. Po dravém SEATu Leon FR přesedla do Audi A3, ale vyzkoušela také Volkswagen Eos. „Ve slunečných dnech neznám nic lepšího než spojit nutné, každodenní sezení za volantem, s příjemným relaxem z jízdy pod širým nebem. V Eosu se navíc cítím bezpečně, a co je nejdůležitější - oproti jiným kabrioletům skýtá tenhle krasavec opravdu hodně místa i pro mé kamarádky a naše zavazadla,“ napsala v jednom ze svých sloupků. V současné době si Lucie užívá novinku od Volkswagenu, čtyřdveřové kupé Passat CC.
Pravidelně také zpovídá známé osobnosti z jejich zkušeností za volantem. Příspěvky najdete na www.auto-plus.cz.
Na veřejných akcích, kde je síť auto-plus zastoupena, mívá Lucie autogramiády. Naposledy měli příznivci nejkrásnější dívky roku 2003 šanci získat autogram na stánku auto-plus v červnu na brněnském Autotecu.
Lucie vystudovala právo v podnikání na vysoké škole v Karlových Varech, kde získala bakalářský titul.V současnosti studuje na dvou fakultách Západočeské univerzity v Plzni právo a politologii. Ztvárnila několik filmových a televizních rolí, v současné době působí jako rosnička v TV Prima. Tiskové informace auto-plus
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.