SEAT získal výborné čtvrté místo mezi 15 hodnocenými značkami, které zařadil německý autoklub ADAC do každoročního testu servisů. Výsledek řadí značku SEAT do skupiny nejlépe kvalifikovaných značek v odvětví s ohledem na efektivitu, kvalitu nebo služby zákazníkům v rámci celé servisní sítě.
Pět servisních míst SEATu bylo hodnotiteli z ADAC vyzdvihováno pro velmi dobré výsledky ve všech hodnocených kritériích. Cílem testování byla hloubková analýza celkového procesu servisní návštěvy, od chvíle, kdy byl automobil dopraven k servisnímu partnerovi, až po okamžik, kdy jej opravený nebo zkontrolovaný opouštěl. Každé vozidlo v testu přijelo se shodnými jasně definovanými závadami a u každého byly po provedení návštěvy vyhodnoceny nedostatky ze strany servisu.
SEAT klade na mimořádně vysoký standard v oblasti služeb zákazníkům maximální důraz. Příjemné a profesionální uvítání, atmosféra dealerství odrážející sportovnost, design a vitalitu i hluboká znalost techniky všech vozů patří k dalším aspektům, které SEAT prosazuje při konzultacích se svými autorizovanými servisními partnery.
Příspěvkem k větší spokojenosti zákazníků, zvýšení prodeje a ziskovosti jsou bezpochyby speciální školicí programy. Pro servisní partnery značky SEAT v České republice organizuje importér kvalifikační programy podle mezinárodně platných standardů. Výsledkem je profesionální a odborně vysoce kvalifikovaný personál působící v autorizovaných servisech SEAT.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.