Pět servisních míst SEATu bylo hodnotiteli z ADAC vyzdvihováno pro velmi dobré výsledky ve všech hodnocených kritériích. Cílem testování byla hloubková analýza celkového procesu servisní návštěvy, od chvíle, kdy byl automobil dopraven k servisnímu partnerovi, až po okamžik, kdy jej opravený nebo zkontrolovaný opouštěl. Každé vozidlo v testu přijelo se shodnými jasně definovanými závadami a u každého byly po provedení návštěvy vyhodnoceny nedostatky ze strany servisu.
SEAT klade na mimořádně vysoký standard v oblasti služeb zákazníkům maximální důraz. Příjemné a profesionální uvítání, atmosféra dealerství odrážející sportovnost, design a vitalitu i hluboká znalost techniky všech vozů patří k dalším aspektům, které SEAT prosazuje při konzultacích se svými autorizovanými servisními partnery.
Příspěvkem k větší spokojenosti zákazníků, zvýšení prodeje a ziskovosti jsou bezpochyby speciální školicí programy. Pro servisní partnery značky SEAT v České republice organizuje importér kvalifikační programy podle mezinárodně platných standardů. Výsledkem je profesionální a odborně vysoce kvalifikovaný personál působící v autorizovaných servisech SEAT.