SEAT získal výborné čtvrté místo mezi 15 hodnocenými značkami, které zařadil německý autoklub ADAC do každoročního testu servisů. Výsledek řadí značku SEAT do skupiny nejlépe kvalifikovaných značek v odvětví s ohledem na efektivitu, kvalitu nebo služby zákazníkům v rámci celé servisní sítě.
Pět servisních míst SEATu bylo hodnotiteli z ADAC vyzdvihováno pro velmi dobré výsledky ve všech hodnocených kritériích. Cílem testování byla hloubková analýza celkového procesu servisní návštěvy, od chvíle, kdy byl automobil dopraven k servisnímu partnerovi, až po okamžik, kdy jej opravený nebo zkontrolovaný opouštěl. Každé vozidlo v testu přijelo se shodnými jasně definovanými závadami a u každého byly po provedení návštěvy vyhodnoceny nedostatky ze strany servisu.
SEAT klade na mimořádně vysoký standard v oblasti služeb zákazníkům maximální důraz. Příjemné a profesionální uvítání, atmosféra dealerství odrážející sportovnost, design a vitalitu i hluboká znalost techniky všech vozů patří k dalším aspektům, které SEAT prosazuje při konzultacích se svými autorizovanými servisními partnery.
Příspěvkem k větší spokojenosti zákazníků, zvýšení prodeje a ziskovosti jsou bezpochyby speciální školicí programy. Pro servisní partnery značky SEAT v České republice organizuje importér kvalifikační programy podle mezinárodně platných standardů. Výsledkem je profesionální a odborně vysoce kvalifikovaný personál působící v autorizovaných servisech SEAT.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.