Když se ochrana životního prostředí snoubí s automobilovou vášní... Model „RC…“, jehož celé jméno bude odhaleno na autosalonu v Paříži, je koncepčním vozem zrozeným z automobilového zaujetí a know-how designérů a techniků Peugeotu.
Toto kupé „GT“ je chybějícím článkem mezi koncepčními vozy RC ª a ¨, které byly představeny v roce 2002, a Peugeotem 908 RC, jednou z hvězd pařížského autosalonu v roce 2006. Je skutečnou laboratoří budoucích vizí, v níž se spojily četné designérské, technické a technologické nápady k vytvoření jednoho vozu.
bdquo;RC…“ je dostupný a všestranný se svými 4 dveřmi, 4 sedadly a s vysoce inovativní hybridní architekturou.
Jeho cílem je vysoká výkonnost z pohledu jízdních vlastností (s potenciálem 230 kW/ 313 k) a současně minimální dopad na životní prostředí (109 g CO2/km v kombinovaném provozu, nebo 0 v elektrickém režimu).
Je to úžasný ekologický a současně výkonný vůz, který má vše k tomu, aby vzbudil opravdovou automobilovou vášeň. Je syntézou nápadů, kterou Peugeot víc než kdy jindy dokázal, že respekt k životnímu prostředí a potěšení z jízdy mohou jít ruku v ruce.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?