Když se ochrana životního prostředí snoubí s automobilovou vášní... Model „RC…“, jehož celé jméno bude odhaleno na autosalonu v Paříži, je koncepčním vozem zrozeným z automobilového zaujetí a know-how designérů a techniků Peugeotu.
Toto kupé „GT“ je chybějícím článkem mezi koncepčními vozy RC ª a ¨, které byly představeny v roce 2002, a Peugeotem 908 RC, jednou z hvězd pařížského autosalonu v roce 2006. Je skutečnou laboratoří budoucích vizí, v níž se spojily četné designérské, technické a technologické nápady k vytvoření jednoho vozu.
bdquo;RC…“ je dostupný a všestranný se svými 4 dveřmi, 4 sedadly a s vysoce inovativní hybridní architekturou.
Jeho cílem je vysoká výkonnost z pohledu jízdních vlastností (s potenciálem 230 kW/ 313 k) a současně minimální dopad na životní prostředí (109 g CO2/km v kombinovaném provozu, nebo 0 v elektrickém režimu).
Je to úžasný ekologický a současně výkonný vůz, který má vše k tomu, aby vzbudil opravdovou automobilovou vášeň. Je syntézou nápadů, kterou Peugeot víc než kdy jindy dokázal, že respekt k životnímu prostředí a potěšení z jízdy mohou jít ruku v ruce.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.