Dne 1. srpna 2008 převzala nová společnost Hyundai Motor Czech s.r.o., dceřiná společnost Hyundai Motor Company se sídlem v korejském Soulu, aktivity spojené s distribucí značky Hyundai od HYUNDAI Motor CZ s.r.o. patřící do holandského holdingu AutoBinck Holding N.V.
V rámci převedení obchodních aktivit značky Hyundai na českém trhu byla dnes 18. srpna 2008 podepsána spolupráce mezi Hyundai Motor Czech a Českomoravským fotbalovým svazem. Tuto významnou smlouvu za společnost Hyundai podepsal její generální ředitel pan Zdeněk Fořt a pan Pavel Mokrý, předseda ČMFS.
Dnes podepsaná spolupráce navazuje na fotbalové aktivity předchozího dovozce HYUNDAI Motor CZ , která započala již 4. března 2005. Spojení Hyundai a fotbalu tím za posledních 3 a půl roku vešlo do všeobecného povědomí českých fotbalových fanoušků i laické veřejnosti.
bdquo;V České republice, kde fotbalu fandí téměř celý národ, nám spolupráce s reprezentačním týmem nabízí značné možnosti, jak oslovit veřejnost“ uvedl Zdeněk Fořt, generální ředitel Hyundai Motor Czech a dále dodal „Tato spolupráce s fotbalovou reprezentací navíc vynikajícím způsobem koresponduje s celosvětovým partnerstvím mateřské společnosti Hyundai Motor Company a fotbalové federace FIFA/UEFA při všech světových fotbalových podnicích, která je v současné době podepsaná až do roku 2014.“
V rámci plnění smlouvy o partnerství společnost Hyundai Motor Czech poskytne fotbalové reprezentaci celkem 17 vozů značky Hyundai na období 4 let.
Nejluxusnější vůz z řady Hyundai, model Grandeur (verze 3,3 l s automatickou převodovkou), byl dnes slavnostně předán novému trenérovi reprezentace Patru Radovi generálním ředitelem Hyundai Motor Czech, Zdeňkem Fořtem.
Dalšími vozy Hyundai, které bude reprezentace využívat jsou: Grandeur (3 x, včetně vozu pro trenéra), Sonata (7 x), i30 ( 2 x) Santa Fe (2 x), H – 1 (2 x Van, 1x Tour )
t.z. Hyundai
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?