Dne 1. srpna 2008 převzala nová společnost Hyundai Motor Czech s.r.o., dceřiná společnost Hyundai Motor Company se sídlem v korejském Soulu, aktivity spojené s distribucí značky Hyundai od HYUNDAI Motor CZ s.r.o. patřící do holandského holdingu AutoBinck Holding N.V.
V rámci převedení obchodních aktivit značky Hyundai na českém trhu byla dnes 18. srpna 2008 podepsána spolupráce mezi Hyundai Motor Czech a Českomoravským fotbalovým svazem. Tuto významnou smlouvu za společnost Hyundai podepsal její generální ředitel pan Zdeněk Fořt a pan Pavel Mokrý, předseda ČMFS.
Dnes podepsaná spolupráce navazuje na fotbalové aktivity předchozího dovozce HYUNDAI Motor CZ , která započala již 4. března 2005. Spojení Hyundai a fotbalu tím za posledních 3 a půl roku vešlo do všeobecného povědomí českých fotbalových fanoušků i laické veřejnosti.
bdquo;V České republice, kde fotbalu fandí téměř celý národ, nám spolupráce s reprezentačním týmem nabízí značné možnosti, jak oslovit veřejnost“ uvedl Zdeněk Fořt, generální ředitel Hyundai Motor Czech a dále dodal „Tato spolupráce s fotbalovou reprezentací navíc vynikajícím způsobem koresponduje s celosvětovým partnerstvím mateřské společnosti Hyundai Motor Company a fotbalové federace FIFA/UEFA při všech světových fotbalových podnicích, která je v současné době podepsaná až do roku 2014.“
V rámci plnění smlouvy o partnerství společnost Hyundai Motor Czech poskytne fotbalové reprezentaci celkem 17 vozů značky Hyundai na období 4 let.
Nejluxusnější vůz z řady Hyundai, model Grandeur (verze 3,3 l s automatickou převodovkou), byl dnes slavnostně předán novému trenérovi reprezentace Patru Radovi generálním ředitelem Hyundai Motor Czech, Zdeňkem Fořtem.
Dalšími vozy Hyundai, které bude reprezentace využívat jsou: Grandeur (3 x, včetně vozu pro trenéra), Sonata (7 x), i30 ( 2 x) Santa Fe (2 x), H – 1 (2 x Van, 1x Tour )
t.z. Hyundai
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?