Spoločnost SsangYong oznámila plán nevídaného prílivu nových modelov, ktoré by sa mali začať vyrábať v priebehu nasledujúcich piatich rokov.
V období rokov 2009 až 2014 investuje viac ako 1,9 miliardy EUR do dvadsiatich nových modelov založených na piatich odlišných platformách s piatimi novými motormi a samonosnou karosériou. Je pravdepodobné, že sa do práce zapojí aj talianska dizajnérska spoločnosť ItalDesign na čele s Giorgettem Giugiarom, ktorá už pracovala na modeli Rexton. V novej modelovej rade sa objaví aj hybridná technológia kombinovaná so vznetovým motorom, predstavená na ženevskom autosalóne. Celých dvadsať rokov používa techniku Mercedes-Benz, avšak v súčastnosti je stále viac sebestačnejšia a takisto ambicióznejšia.
t.z. SsangYong
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.