Londýnský autosalon je první automobilovou výstavou, na níž SEAT veřejně vystavuje svou novinku Ibiza SportCoupé. Ta po květnovém uvedení pětidveřové verze doplňuje nabídku této úspěšné modelové řady španělské značky. Ibiza Sport Coupé přichází s novým designem exteriéru ve stylu
kompaktního kupé, čímž se výrazně zvyšuje její sportovní přitažlivost.
Pro právě probíhající Londýnský autosalon (od 23. července do 3. srpna) vybral SEAT Ibizu ve verzi Sport a doplnil ji personalizovanými prvky, které dále zatraktivňují už v základním provedení přitažlivý vzhled nového modelu. SEAT tím uvádí do praxe novou strategii, kterou představil na mezinárodní novinářské prezentaci. Jejím cílem je postupné rozšiřování možností individualizace modelů Ibiza SC.
Na první pohled upoutá svůdný exteriér lakovaný oranžovým odstínem Lumina, který perfektně ladí se sportovním stylingem vozu. Exkluzivní barevnou paletu pro modely Ibiza SportCoupé doplňují laky modrá Galia, zelená Limette a šedá Furia. Nový model má také působivou černou střechu, která ještě více přitahuje pozornost.
Uvnitř je design ještě více personalizován pomocí doplňků a ozdobných prvků v barvě karoserie. Lze je nalézt například na volantu, řadicí páce, ve výplních dveří a kolem výdechů topné a ventilační soustavy. V barvě vozu je i celá měkčená plocha sahající od středového panelu přístrojové desky až ke dveřím spolujezdce a oblast kolem výdechu vzduchu mezi volantem a dveřmi řidiče. Dále je Ibiza SC vybavena atraktivními sportovními sedadly, čalouněnými kombinací kůže a černé Alcantary s dvojitým oranžovým stehováním.
SEAT věří, že bude moci svým zákazníkům nabídnout možnost individualizace jejich nových vozů Ibiza v podobném rozsahu jako u modelu vystaveného na Londýnském autosalonu.
Ibiza Sport Coupé bude na českém trhu v prodeji od října 2008. Zdroj: Tisková zpráva Import VOLKSWAGEN Group
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.