Společnost Kia Motors Czech, výhradní dovozce vozů KIA do ČR, připravila na zbytek prázdnin speciální akci na podporu prodeje pojmenovanou KIA LETNÍ SLEVY. V jejím rámci budou na skladové vozy vybraných modelových řad nabízeny mimořádné cenové zvýhodnění:
• cee´d, cee´d SW i pro_cee´d bonus až 30 000 Kč
• Carens bonus až 80 000 Kč
• Carnival bonus až 100 000 Kč
AKCE PLATÍ U VŠECH AUTORIZOVANÝCH PRODEJCŮ KIA A JE ČASOVĚ OMEZENA DO KONCE SRPNA. Společnost Kia Motors Czech je výhradním dovozcem automobilů značky Kia do České republiky, kde působí od dubna roku 1994. Za dobu své existence prodala na českém trhu přes 30 000 vozů. Kia Motors Corporation, nejrychleji rostoucí automobilová značka ve světě, byla založena v roce 1944 a je nejstarší korejskou automobilkou. Jako člen automobilové skupiny Hyundai-Kia Automotive Group má za cíl se stát jedním z největších světových výrobců automobilů. V 14 výrobních a montážních závodech v 8 zemích světa v současnosti automobilka produkuje více než 1 400 000 vozidel ročně, která jsou prodávána prostřednictvím sítě oficiálních zastoupení ve 165 zemích celého světa. Kia má dnes přes 40 000 zaměstnanců.
Kia Motors je hlavním partnerem tenisového grandslamového turnaje Australian Open a současně také celosvětovým oficiálním sponzorem tenisového Davisova poháru. Současně je Kia také oficiálním partnerem UEFA až do roku 2014.
Kia – The Power to Surprise Zdroj: Tisková zpráva Kia Motors Czech s.r.o.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.