Kdy budou auta schopná komunikovat se semafory? Budou v budoucnosti stále dopravní zácpy? Může být řízení aut, které neprodukují žádné emise, zábavné? Automobiloví fanoušci všech věkových kategorií najdou informativní i zábavné odpovědi na tyto a další otázky na www.volkswagen2028.com.
Wolfsburgská automobilka na svém průkopnickém webu ukazuje pohled na automobilový svět za dvacet let. Jednoduše navržená stránka se točí okolo krátkého interaktivního filmu, který divákovi zprostředkovává informativní a zábavný úvod. Děj se odehrává v roce 2028, kdy otec vypráví svému synovi o světě před dvaceti lety. Během tohoto vyprávění si může uživatel vybrat jakýkoli z mnoha odkazů, aby se podíval na automobilovou budoucnost. Vývojáři a designéři z výzkumných oddělení automobilky doprovázejí uživatele při jejich "cestě" a jednoduchým jazykem vysvětlují vize zítřka. Poskytují tak fascinující náhled do dnešních technologických přístupů, které připravují cestu pro trvale udržitelnou inovativní budoucnost. Tento náhled zároveň podtrhuje motto značky Volkswagen "Das Auto." a vizi značky o budoucím nejinovativnějším výrobci automobilů na světě.
Naši designéři a vývojáři vytvořili exkluzivně pro tento webový speciál tři nové koncepty, které mají ilustrovat automobilový svět zítřka. Pojmenovali jsme je ,one', ,ego' a ,room' a ukazují náhled tvarů, které naše studie mohou v budoucnosti mít. Studie demonstrují jak mohou vozy budoucnosti komunikovat se semafory, jak mohou holografické displeje pomáhat řidičům a jak si řidiči mohou ještě lépe užít řízení, přestože vozy neprodukují žádné emise," vysvětluje Jochen Sengpiehl, šéf marketingu značky Volkswagen.
Webovými stránkami provází uživatele intuitivní navigace, která kombinuje klasické filmové sekvence s 3D efekty. Uživatelé mají také možnost se podělit o své komentáře s ostatními a vytvořit si vlastní informační brožuru pouze s těmi informacemi, které je zajímají.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.