Připravovaný sedan značky SEAT dostane nové jméno EXEO. Uvedení na trh, naplánované na rok 2009, bude znamenat nový milník v historii španělské značky, která rozšiřuje své portfolio do nových segmentů.
SEAT EXEO je elegantní dynamický sedan, pro který je charakteristická vysoká kvalita a moderní technika, a který nese osobnostní znaky moderních SEATů – špičkový design, sportovnost, expresivnost a živost.
Jméno EXEO vyjadřuje pokrokovost, sílu a technologickou vyspělost, oznamuje mimořádnost a připomíná jízdní zážitky.
I v případě jména jsou zřejmé středomořské kořeny značky SEAT, protože základem nového jména je latinské slovo „Exire” znamenající „jít dál“. Nové jméno se odlišuje od všech ostatních současných názvů SEATů a znamená začátek nové éry, která značku katapultuje do nového segmentu. Úspěšná jména stávajících modelů budou zachována.
SEAT EXEO je nový model střední třídy, který nenahrazuje stávající SEAT Toledo. Jeho výroba bude pokračovat i nadále.
t.z. Seat
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.