Mitsubishi Motors rozšiřuje svou síť autorizovaných prodejců a servisů v Lounech, na Kladně a v České Lípě. Značka Mitsubishi Motors, která začala svou revitalizaci na českém trhu na podzim roku 2004, kdy její zastoupení převzala společnost M Motors CZ s.r.o., postupně upevňuje své postavení.
(podíl na trhu za 1-5/2008: 1,14%; prodej 01/2005-05/2008: 3925 ks). V tom jí samozřejmě napomáhají nové modely: počínaje pick-upem L200 (jaro 2006), přes Pajero (podzim 2006) a Outlander (jaro 2007), až po aktuální novou generaci Lanceru Sportsedan (zima 2007) a očekávaného Lanceru Evolution (léto 2008), Lanceru Sportback (podzim 2008) a nového Coltu (podzim/zima 2008).
Značka tak nabízí nejenom široké portfolio vozů 4x4, které jsou tradičně její silnou doménou, ale nově i atraktivní nabídku v C/D segmentu, kde Mitsubishi v posledních letech chybělo.
Nová prodejní a servisní zastoupení Upevňující se pozice Mitsubishi Motors na trhu činí značku zajímavou pro nové prodejce vozů a výsledkem vzájemných jednání je situace, kdy jen za poslední měsíc byla otevřena tři nová autorizovaná prodejní a servisní místa, přičemž další 4 se chystají k otevření bezprostředně po letních prázdninách.
Aktuální stav dealerské sítě činí 25 autorizovaných prodejen a servisů a 5 samostatných autorizovaných servisů. Posilující se síť autorizovaných prodejen a servisů umožňuje značce Mitsubishi Motors, aby zvyšovala kvalitu svých služeb a byla svým zákazníkům co nejvíce nablízku.
Nová prodejní a servisní místa má Mitsubishi Motors na Kladně: Smažík s.r.o. a v Lounech: Autocentrum Novotný, s.r.o. a servisní pobočku v České Lípě: TAS CL s.r.o., která však na přelomu roku 2008/2009 zahájí i prodej vozů.
Smažík s.r.o. Autorizovaná prodejna a servis na Kladně – Smažík s.r.o. – je již druhým dealerským zastoupením majitele, pana Pavla Smažíka První pobočku Mitsubishi má totiž pan Smažík od července roku 2007 v Ústí nad Labem. Pan Smažík patří mezi zkušené prodejce. V automobilovém průmyslu se pohybuje od roku 1990, kdy začal nejprve se značkou Ford a později pak se značkou Fiat, která je v jeho portfoliu doposud.
Nový autosalon Mitsubishi na Kladně se show-roomem o rozloze 400 m2 se nachází téměř v centru města, blízko náměstí Starosty Pavla. Zákazníkům je samozřejmě k dispozici i kvalitní a rozsáhlý servis, stejně jako prodejna náhradních dílů a příslušenství.
Autocentrum Novotný, s.r.o. V Lounech se zastoupení pro značku Mitsubishi Motors objevuje zcela poprvé. Nicméně i pan Novotný má dlouhodobé zkušenosti s prodejem a servisem vozů, neboť začínal již v roce 1988 nejprve jako autorizovaný opravce vozidel značky Renault a od roku 1992 pak rozšířil své aktivity i o prodej vozidel této značky.
Show-room pro značku Mitsubishi Motors byl vybudován v květnu 2008 a jeho rozloha činí 180 m2. Servisní zázemí je moderně vybavené a poskytuje vysoký standard služeb.
Zdroj: Tisková zpráva M Motors CZ s.r.o.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.