Symbolický klíč spolu se skutečnými klíčky od Golfu GTI Edition 30 a Transporteru 2.5 TDI 4Motion převzala z rukou Vratislava Strašila, vedoucího divize Volkswagen osobní vozy, a Dušana Blaško, vedoucího divize Volkswagen Užitkové vozy, rychlobruslařka, cyklistka, mistryně světa,
světová rekordmanka a držitelka titulu Sportovec roku 2007 Martina Sáblíková.
„Jsme doslova nadšeni, že se nám s Martinou Sáblíkovou podařilo uzavřít dlouhodobé partnerství. Je to bezesporu jeden z největších sportovních talentů, kterými naše vlast momentálně disponuje. Navíc spojení Martiny jakožto rychlobruslařky s naším kultovním hatchbackem Golf GTI se přímo nabízelo,“ říka Vratislav Strašil. „Nesmíme ovšem zapomínat na celý tým, který okolo Martiny Sáblíkové funguje a který ji podporuje. Právě pro něj je určen Transporter 2.5 TDI 4Motion, který výpravu díky pohonu všech kol 4Motion nenechá nikdy na holičkách,“ doplňuje Dušan Blaško.
Šťastná Sáblíková milující rychlou jízdu po předání klíčů suverénně nasedla do nového vozu a odjela do Nového Města na Moravě dělat zkoušku na sportovním gymnáziu, jehož je studentkou. „Když slyšíte motor, zařadíte si, přišlápnete plyn a cítíte, jak vás to zrychlení tlačí do sedadla, to je něco neopakovatelného! A tenhle miláček s 230 koňmi mi takový zážitek umožní, kdykoli si vzpomenu. Vymyslela jsem si taky machrovinku – řazení na volantu jako ve formuli, na to jsem hrozně zvědavá, až to vyzkouším. Stejně tak na sportovní volant, chromované pedály, snížený podvozek… Ale hlavně se těším na ten odpich! Mám slabost pro rychlá, sportovní auta,“ neskrývala své nadšení Martina Sáblíková. Zdroj: Tisková zpráva Import VOLKSWAGEN Group
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.