Na rodinnou dovolenou s novým Touranem? S novými akčními nabídkami značky Volkswagen se zákazníkům tento záměr výrazně usnadňuje. Ceny Touranu se zážehovým motorem začínají již na 544 600 Kč, nejlevnější Touran se vznětovým motorem pak přijde na 619 900 Kč.
Volkswagen Touran je ideálním automobilem pro početnější rodiny. Navzdory kompaktním rozměrům s délkou jen 4,4 m nabízí mimořádně prostorný pětimístný interiér s bezpočtem možností variabilního uspořádání. Na přání lze zakoupit další dvě sedadla ve třetí řadě, takže Touran dokáže poskytnout pohodlí až sedmi cestujícím. Sedadla druhé řady jsou podélně posuvná, mají nastavitelný sklon opěradel, lze je složit či dokonce vyjmout. U pětimístného Touranu je tak možné zvětšit objem zavazadlového prostoru z úctyhodných 695 litrů až na 1989 litrů.
Díky novým akčním nabídkám pro celou modelovou řadu si tak mohou zákazníci pořídit například Touran Trendline s motorem 1.6 / 75 kW (102 k) již za 544 600 Kč. Nová cena vznětového provedení 1.9 TDI / 77 kW (105 k) pak začíná na 619 900 Kč. Cenové zvýhodnění platí i pro ostatní nabízené zážehové a vznětové motory a může dosáhnout až 80 900 Kč.
Ještě lépe vybavené modely Touran Highline mohou zájemci objednávat u všech prodejců Volkswagen se zvýhodněním v průměru 89 700 Kč. Kromě toho pokračuje nadále pro modely Highline nabídka atraktivního paketu zvláštní výbavy, který za pouhých 21 000 Kč zahrnuje rádio RCD510 s dotykovým displejem, měničem na 6 CD, přehrávačem MP3 a 8 reproduktory, adaptivní natáčecí bi-xenonové světlomety s ostřikovači, parkovací systém Parkpilot, čtyři kola z lehkých slitin Nardo 7Jx17 s pneumatikami 225/45 R 17, sportovní podvozek snížený o 15 mm a kontrolu tlaku v pneumatikách. Objednáním tohoto paketu zákazník ušetří 45 600 Kč.
Nové akční ceny se vztahují také na model CrossTouran, u něhož dosahuje cenové zvýhodnění v závislosti na zvoleném motoru až 80 700 Kč. Ani úsporný a ekologický Touran EcoFuel nezůstal stranou. Cena modelu Trendline s pětistupňovou mechanickou převodovkou se snížila ze 720 300 Kč na mimořádně atraktivních 639 400 Kč. Dvoulitrový čtyřválec Touranu EcoFuel spaluje zemní plyn (v záloze má pro případ nouze menší nádrž na benzin) a díky tomu dosahuje mimořádně nízké úrovně emisí škodlivin. O poznání nižší jsou i emise skleníkového plynu CO2. Nádrže na zemní plyn jsou uložené pod podlahou, takže využitelnost prostorného a variabilního interiéru zůstala plně zachována.
Novinkou v modelové řadě Touran je také ekologicky šetrná verze BlueMotion poháněná vznětovým motorem 1.9 TDI (77 kW / 105 k), která si při emisích CO2 144 g/km vystačí v kombinovaném provozu s pouhými 5,4 litry nafty na sto kilometrů. Cena Touranu BlueMotion je stanovena na 728 500 Kč.
K modelům Touran Trendline a Cross Touran navíc obdržíte zdarma balíček originální příslušenství v hodnotě 10 400 Kč. Balíček obsahuje textilní koberce vpředu i vzadu, příčníky a pěnovou vanu do zavazadlového prostoru. Pro vybraná provedení Touranu nabízí Volkswagen možnost přestavby na verzi N1 s možností odpočtu DPH. Nejen pro podnikatele pak připravil Volkswagen ve spolupráci s leasingovou společnosti ŠkoFIN financování se skutečným nulovým navýšením (RPSN 0 %). Fyzické osoby se mohou rozhodnout pro splácení po dobu tří nebo čtyř let, zatímco pro firmy a podnikatele byla doba financování stanovena na dva nebo tři roky.
t.z. Volkswagen
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.