Značkové financování Audi Finance od ŠkoFINu ve spolupráci s pojišťovnou Kooperativa připravilo na letní měsíce letošního roku atraktivní nabídku finančních služeb, která se vztahuje na všechny modely řady A3/S3.
Od 6. června do 30. září 2008 si mohou zákazníci, kteří uvažují o koupi Audi A3, financovat vůz bez navýšení. Na rozdíl od předchozích zvýhodnění se tato akce týká všech modelů řady, od třídveřových A3, přes pětidveřové A3 Sportback, otevřené A3 Cabriolet i sportovní S3 a S3 Sportback.
Finanční leasing je určen pouze pro fyzické osoby, délka leasingu je 36 nebo 48 měsíců. Splátka předem se pohybuje od 30 % do 70 % pro délku leasingu 36 měsíců a od 40 % do 70 % pro délku leasingu 48 měsíců. Zůstatková hodnota vozu je vždy 119 Kč vč. DPH.
Pro podnikající zákazníky je připraven zvýhodněný úvěr. Splatnost úvěru je možné volit mezi 12, 24, 36 a 48 měsíci. Splátka předem se může pohybovat od 30 % do 70 % pro délky úvěru 12, 24 a 36 měsíců a od 40 % do 70 % pro délku úvěru 48 měsíců.
Modelová řada Audi A3 byla před několika týdny představena v inovované podobě. S volitelnými bi-xenonovými světlomety jsou například součástí působivé přídě pro Audi typické denní světlomety ze světelných diod. Nová zpětná zrcátka mají v krytech diodové ukazatele změny směru, z boku vyniknou nová kola a provedení klik. Záď s novým nárazníkem je obzvláště výrazná u verze Sportback, která má uvnitř svítilen zakomponován kontrastní svítící obrys vytvořený ze světlovodu. Novinkou letošního jara je Audi S3 Sportback, který je alternativou pro třídveřový model Audi S3. Srdcem obou vozů je motor 2.0 TFSI s nejvyšším výkonem 195 kW (265 k) a maximem točivého momentu 350 Nm. Základní ceny všech modelů vozů Audi v ČR jsou nyní odvozovány od aktuálního kurzu české koruny k euru. Podle kurzu z 31.5. 2008 (devizy - prodej podle kurzovního lístku banky UniCredit Bank) můžete mít Audi A3 již za 503 500 Kč. K dispozici jsou i verze s odpočtem DPH pro vybrané modely.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.