Škoda Auto si jako jeden z největších zaměstnavatelů a investorů v České republice uvědomuje svoji společenskou zodpovědnost, kterou přijímá i v podobě podpory charitativních, kulturních a sportovních organizací.
Z kulturní scény není třeba představovat tradiční partnerství s Národním divadlem a Českou filharmonií, které obohatilo partnerství s předními českými festivaly klasické hudby.
Letos již po sedmé byla Škoda Auto oficiálním vozem 48. ročníku Mezinárodního festivalu pro děti a mládež ve Zlíně, který se konal ve dnech 1.-8. června 2008. V bohaté programové náplni mohli návštěvníci shlédnout 571 filmů, bavit se při doprovodném programu festivalu a taktéž obdivovat nový model Škoda Superb. V tomto festivalovém městě taktéž již tradičně zahájilo občanské sdružení Zdravotní klaun své turné po České republice, kdy s kolonou šesti vesele pomalovaných vozů věnovaných společností Škoda Auto, navštíví a rozveselí nemocné děti ve Zlíně, Olomouci, Praze a dalších městech.
Oficiálním vozem je poprvé Škoda Auto při 53. ročníku Dvořákova festivalu, který začal slavnostním koncertem na zámku Sychrov 7. června 2008 a bude pokračovat do 23. června 2008. Novinkou tohoto festivalu, kromě partnerství se Škoda Auto, je jeho rozšíření z původních třech míst konání na patnáct v severních, středních a východních Čechách.
Pro jubilejní 50. ročník festivalu Smetanova Litomyšl si Škoda Auto, jako hlavní partner festivalu kromě tradiční flotily vozů a nového modelu Superb, připravila diváckou vědomostní soutěž a jako hlavní cenu věnuje zapůjčení vozu na půl roku. Soutěžit mohou diváci v průběhu festivalu a to v období od 18. Června 2008 do 4. července 2008.Společnost Škoda Auto se také stala partnerem Vivaldi tour Gabriely Demeterové, který probíhá po významných městech České republiky a svým rámcem přesahuje až do roku 2009. Jedním z míst konání tour bude vystoupení G. Demeterové na benefičním koncertu pořádaném společností Škoda Auto 11. prosince 2008, jehož výtěžek bude věnován na charitativní účely.
Škoda Auto přeje všem divákům příjemné chvíle a hluboký umělecký zážitek s klasickou hudbou.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.