Mitsubishi Motors Corporation (MMC) oznámilo, že poskytne pro G8 Hokkaido Toyako Summit 10 elektrických vozů i-MiEV)*. Tyto budou složit jako dopravní prostředek pro vedoucí představitele a členy médií.
MMC doufá, že jeho malý podíl na organizaci Summitu pomůže účastníkům, aby našli cestu k super praktickým a vůči životnímu prostředí šetrným elektrickým vozům. MMC uvede elektrický vůz i-MiEV na japonský trh příští rok (tj. 2009), a to jako součást svého plánu, jak pomoci Zemi snižovat globální oteplování a snížit závislost na pevných palivech. Vůz i-MiEV vychází z minivozu „i“, pouze používá vysokokapacitní lithiovou baterii a kompaktní vysoce výkonný elektrický motor namísto tradiční pohonné jednotky.
V současné době realizuje MMC fleetové testy těchto vozů ve spolupráci s několika domácími společnostmi zabývajícími se výrobou elektrické energie s cílem, aby se elektrické vozy na japonských silnicích staly naprostou samozřejmostí co možná nejdříve. Očekává se také testovací program ve spolupráci s více než jednou americkou společností. Výsledky shromážděné z těchto uvedených testovacích programů, co do klimatických podmínek a jízdních preferencí, umožní MMC, aby učinilo významný pokrok v uvedení vozu i-MiEV na trh.
t.z. Mitsubishi
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.