Vladimír Růžička, generální manažer a hlavní trenér hokejového klubu HC Slavia Praha, bývalý hokejový reprezentant a kapitán českého týmu v době legendárního vítězství na olympiádě v Naganu, rozšířil řady majitelů vozů značky Audi.
Z rukou vedoucího Divize Audi Petra Neústupného převzal klíče od Audi A6 Avant 3.0 TDI v blankytně modré barvě.
Vozy se čtyřmi kruhy na kapotě nejsou pro Vladimíra Růžičku žádnou novinkou, jeho posledním vozem bylo Audi A6 v provedení limuzína.
„S mojí poslední A-šestkou jsem byl maximálně spokojený a jsem nyní rád, že mohu pořádně vyzkoušet i provedení Avant. Tak jako u minulého vozu jsem zvolil stálý pohon všech kol quattro, který vozu poskytuje skvělé jízdní vlastnosti. Stejně tak jsem velkým zastáncem motorů TDI, které jsou velice živé a přesto hospodárné,“ prozrazuje Vladimír Růžička.
Audi A6 Avant představuje dokonale namíchanou směs atraktivního designu, dynamiky, funkčnosti a potěšení z řízení.
V současné době se vozy Audi nabízí s mimořádně výhodným akčním paketem Style Sport. Akční paket se vztahuje na šestiválcové motorizace modelů Audi A6 Limuzína nebo Audi A6 Avant. Výbava nabízená v rámci akčního paketu zahrnuje exteriérový paket S line a sportovní paket S line, 19" hliníková kola se sedmi dvojitými paprsky, sportovní kožená vyhřívaná sedadla a rohožky s koženými kédry. Velice oblíbené manažerské vozy lze nyní pořídit i s výhodnou nabídkou leasingu a úvěru s RPSN (roční procentní sazbou nákladů) ve výši maximálně 4 %.
Vůz Audi A6 Avant 3.0 TDI převzal Vladimír Růžička u autorizovaného prodejce Audi, firmy Auto Jarov.
t.z. Audi
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.