Vladimír Růžička, generální manažer a hlavní trenér hokejového klubu HC Slavia Praha, bývalý hokejový reprezentant a kapitán českého týmu v době legendárního vítězství na olympiádě v Naganu, rozšířil řady majitelů vozů značky Audi.
Z rukou vedoucího Divize Audi Petra Neústupného převzal klíče od Audi A6 Avant 3.0 TDI v blankytně modré barvě.
Vozy se čtyřmi kruhy na kapotě nejsou pro Vladimíra Růžičku žádnou novinkou, jeho posledním vozem bylo Audi A6 v provedení limuzína.
„S mojí poslední A-šestkou jsem byl maximálně spokojený a jsem nyní rád, že mohu pořádně vyzkoušet i provedení Avant. Tak jako u minulého vozu jsem zvolil stálý pohon všech kol quattro, který vozu poskytuje skvělé jízdní vlastnosti. Stejně tak jsem velkým zastáncem motorů TDI, které jsou velice živé a přesto hospodárné,“ prozrazuje Vladimír Růžička.
Audi A6 Avant představuje dokonale namíchanou směs atraktivního designu, dynamiky, funkčnosti a potěšení z řízení.
V současné době se vozy Audi nabízí s mimořádně výhodným akčním paketem Style Sport. Akční paket se vztahuje na šestiválcové motorizace modelů Audi A6 Limuzína nebo Audi A6 Avant. Výbava nabízená v rámci akčního paketu zahrnuje exteriérový paket S line a sportovní paket S line, 19" hliníková kola se sedmi dvojitými paprsky, sportovní kožená vyhřívaná sedadla a rohožky s koženými kédry. Velice oblíbené manažerské vozy lze nyní pořídit i s výhodnou nabídkou leasingu a úvěru s RPSN (roční procentní sazbou nákladů) ve výši maximálně 4 %.
Vůz Audi A6 Avant 3.0 TDI převzal Vladimír Růžička u autorizovaného prodejce Audi, firmy Auto Jarov.
t.z. Audi
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.