Volkswagen uvádí na český trh nejrychlejší Passat všech dob s označením R36. Jeho šestiválcový motor s přímým vstřikováním paliva FSI o objemu 3.6 litru dosahuje úctyhodných 220 kW (300 k) a poskytuje maximální možnou dynamiku. Cena v provedení Limousine je stanovena na 1 199 000 Kč.
Fakt, že se jedná o historicky nejsilnější Passat, podtrhují základní technická data – z 0 na 100 km/h zrychlí Passat R36 (limuzína) za bleskových 5,6 vteřiny, model Variant pak za 5,8 vteřiny. Nejvyšší rychlost je elektronicky omezena na obvyklých 250 km/h. Výkon motoru přenáší sériově dodávaná dvojspojková převodovka DSG a pro ty nejlepší jízdní vlastnosti je bestseller značky Volkswagen vybaven i pohonem všech kol 4Motion. Díky těmto úctyhodným výkonům je „er třicetšestka“ ideálním modelem pro vyznavače extrémně dynamické a zároveň komfortní jízdy.,
Exkluzivitu nového Passatu R36 dokresluje jeho působivý vzhled. Vůz má specificky tvarované nárazníky, modře lakované brzdové třmeny, nově tvarovaný spoiler na víku zavazadlového prostoru (u modelu Variant R36 zajišťuje přítlak nový střešní spoiler), chromované dvojité koncovky výfuku, osmnáctipalcová kola z lehké slitiny s pneumatikami o velikosti 235/40 a rozšířené podběhy lakované v barvě vozu.
Interiér vozu je vyveden v exkluzivním designu R-Line, včetně koženého multifunkčního volantu s logem R36, elektricky nastavitelných sportovních sedaček Performance (u řidiče s pamětí), prahových lišt s nápisem R36, bíle podsvícených přístrojů, hlavice páky voliče samočinné převodovky v kombinaci kůže / hliník a pedálů z ušlechtilé oceli.
TISKOVÁ ZPRÁVA: AC&C Public Relations, s.r.o.Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.