Volkswagen přichází s ještě příznivějšími cenami bestselleru Passat, nejoblíbenějšího manažerského vozu na českém trhu. Ceny se snižují v průměru o 85 000 Kč, takže nyní začínají na 579 300 Kč.
Výhodnější ceny se týkají i akčních modelů Business a Executive, které jsou nově příznivější až o 60 000 Kč, resp. 75 000 Kč. Oba akční modely si zákazníci mohou zakoupit se vznětovými motory 2.0 TDI, a to ve výkonových variantách 140 i 170 k. Obě verze jsou vybaveny filtrem pevných částic DPF a stočtyřicetikoňové provedení lze zakoupit také s pohonem všech kol 4Motion.
„Passat je naším dlouhodobě nejúspěšnějším modelem, což potvrdil i v loňském roce s 2784 registracemi. Protože chceme našim zákazníkům poskytnout maximální výhody při koupi tohoto luxusního vozu, rozhodli jsme se jeho cenu snížit a model tak zpřístupnit dalším potenciálním zájemcům," říká Vratislav Strašil, vedoucí divize Volkswagen - osobní vozy.
Akční model Volkswagen Passat Business vychází z již tak velmi bohaté výbavy Comfortline, ke které navíc přidává malý kožený paket, bi-xenony, palubní počítač s multifunkčním ukazatelem a hliníková kola v designu Milwaukee. Cena vozu s touto výbavou začíná na 739 900 Kč a celková výhoda oproti stejné motorizaci Comfortline tak činí 74 400 Kč.
Druhý akční model Passat Executive staví na výbavě Highline, kterou dále rozšiřuje o bi-xenony, monochromatickou navigaci s rádiem a osmi reproduktory a palubní počítač s multifunkčním ukazatelem Plus. Cena začíná na 774 900 Kč což pro zákazníka přináší oproti stejné motorizaci Highline celkovou výhodu 119 800 Kč. Zdroj: Tisková zpráva Import VOLKSWAGEN Group
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.