Škoda Auto zavádí na českém trhu akční ceník stávajících modelů a zároveň zvyšuje výbavu modelových řad. Společnosti Škoda Auto zavádí od června tohoto roku akční nabídky v modelových řadách Fabia, Roomster, Octavia a Octavia Tour.
"Situace na našem domácím trhu a loajalita našich zákazníků jsou pro nás velmi důležité, a proto jsme se rozhodli zavést pro Českou republiku akční ceník našich stávajících modelů." uvedl Jan Procházka vedoucí prodeje v České republice.
Konkrétně u modelové řady Fabia se sníží cena až o 20.000 Kč, u modelové řady Roomster až o 30.000 Kč a u modelové řady Octavia až o 60.000 Kč. Základní model řady Octavia Tour v provedení limuzína s motorizací 1,4 l / 55kW bude levnější o 50.000 Kč.
Ostatní modely řady Octavia Tour v provedení kombi (ve shodné motorizaci) budou nabízeny za cenu modelu Octavia Tour limuzína.
V souvislosti s úpravou cen nabídne Škoda Auto zákazníkům i vyšší výbavu jednotlivých modelů, která představuje ještě větší zákaznickou výhodu oproti běžnému ceníku, např. model Octavia Elegance bude v akční nabídce obsahovat výbavu rádio CD s funkci MP3, oblíbenou palubní vybav Maxidot a další výbavy zdarma.
Současně s novou akční nabídkou budou mít zákazníci s okamžitou platností možnost koupit skladové vozy za zvýhodněné ceny. Zdroj: Tisková zpráva Škoda Auto, a.s.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.