Hyundai zvítězil ve výběrovém řízení pro dodání automobilů kategorie SUV vypsaném společností Lesy ČR. V těchto dnech začalo předávání 45 vozů, které mají z výroby zelenou barvu a byly dle zadání kupujícího upraveny pro potřeby společnosti.
Náročné podmínky tendru na dodávku vozového parku, který byl vypsán na podzim loňského roku, vyhrála společnost Domanský s.r.o., autorizovaný prodejce vozů Hyundai, podporovaná oficiálním dovozcem automobilů Hyundai do ČR, společností Hyundai Motor CZ. 45 vozů Tucson pak bylo objednáno přesně dle specifikací a po dodání do ČR byly na vozech zajištěny požadované úpravy.
Automobily Hyundai Tucson vybavené dle podmínek tendru, mimo jiné, již i GPS, hasicím přístrojem, přepážkou oddělující zavazadlový prostor od kabiny pro cestující a tažným zařízením jsou v těchto dnech postupně dodávány na předem určená místa. Poslední vůz bude zástupcům spol. Lesy ČR předán dne 29.5.
Fleet manager Hyundai Motor CZ, Lukáš Malík, ohodnotil tuto spolupráci slovy: „Věřím, že na úspěch tohoto velkého fleetového prodeje státní organizaci do budoucna navážeme a že právě dokončovaná továrna Hyundai v Nošovicích zvýší zájem o vozy Hyundai ze strany dalších společností rozhodujících se pro nákup nových vozidel.“ Zdroj: Tisková zpráva HYUNDAI Motor CZ s.r.o.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.