Hyundai Motor Co. oznámil vynikající výsledky nového vozu i10 ve studii zůstatkové hodnoty provedené pro Evropu. Tržní analýza provedená firmou EurotaxGlass's International, ukazuje velmi konzistentní výsledky na několika evropských trzích a potvrzuje, že Hyundai úspěšně vstoupí na trh v segmentu A.
Je to významný úspěch pro model Hyundai i10 a znamená veliký skok v porovnání s jeho předchůdcem.
Model i10 je nejnovějším členem rodiny Hyundai a nástupcem modelu Atos v segmentu A. Vůz byl vyvinut s velikým ohledem na požadavky evropského zákazníka. Úmyslem tvůrců bylo navrhnout elegantní, moderní a dynamický vůz s čistým a vyváženým interiérem. Model i10 je druhým vozem Hyundai, který nese předponu "i" a je to také článek na cestě firmy Hyundai do konkurenčního prostředí segmentu A.
Analýza cesty vozu na trh Car to Market Analysis (CTM) použitá na model Hyundai i10 je detailní studií, která odvodila budoucí zůstatkovou hodnotu vozu. Analýza byla provedena nezávislým analytickým týmem EurotaxGlass's Market Intelligence Unit, který má své sídlo ve švýcarském Freienbachu, a má pro Hyundai strategickou důležitost. Slouží k optimalizaci prognóz pro budoucí zůstatkovou hodnotu ojetých vozů, financování nových vozů a vytváření cen a poskytuje racionální jistotu při jednáních s finančními partery.
Výsledky studie ukazují, že model i10 má dostatečný potenciál porazit většinu svých konkurentů v okamžiku, kdy bude k dispozici jako ojetý vůz. Jako nově příchozí do segmentu A nabízí i10 vyšší zůstatkovou hodnotu než konkurence, a to zvláště v raných stádiích životního cyklu.
Nejlepších výsledků na hodnocených trzích dosáhl model i10 v Itálii, která v segmentu A reprezentuje největší evropský trh. Ve Španělsku se očekává, že i10 dosáhne v budoucích zůstatkových hodnotách výsledků srovnatelných se zavedenou konkurencí, zatímco ve Francii, což v minulosti nebyl typický trh pro segment A, ukazuje i10 vysoký potenciál pro výkon v zůstatkových hodnotách.
Tým firmy EurotaxGlass's International byl uchvácen prostorem v interiéru, který je nejlepší ve své třídě, pohodlným sezením a celkovým vzhledem a pocitem z nového vozu. Vůz splňuje a předčí všechna právní nařízení díky emisím 119g CO2 z benzínového motoru 1.1l a 114g CO2 z motoru 1.1l CRDi. Tato ohleduplnost k životnímu prostředí, design a nejmodernější bezpečnostní prvky přesvědčily výzkumníky, že tento vůz jasně splňuje očekávání evropského zákazníka.
Sebastian Fuchs, manažer ojetých vozů ve firmě Hyundai Motor Europe, potvrzuje: "Jsme nadšení z výsledků modelu i10 ve studii zůstatkové hodnoty a jsme přesvědčeni, že toto podpoří úspěch firmy Hyundai v segmentu A. Díky plné nabídce vozů v rodině "i" dodáme našim zákazníkům ve všech segmentech vyšší hodnotu, což je jeden z primárních cílů firmy Hyundai Motor Company". Zdroj: Tisková zpráva HYUNDAI Motor CZ s.r.o.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.