Hyundai Motor Co. oznámil vynikající výsledky nového vozu i10 ve studii zůstatkové hodnoty provedené pro Evropu. Tržní analýza provedená firmou EurotaxGlass's International, ukazuje velmi konzistentní výsledky na několika evropských trzích a potvrzuje, že Hyundai úspěšně vstoupí na trh v segmentu A.
Je to významný úspěch pro model Hyundai i10 a znamená veliký skok v porovnání s jeho předchůdcem.
Model i10 je nejnovějším členem rodiny Hyundai a nástupcem modelu Atos v segmentu A. Vůz byl vyvinut s velikým ohledem na požadavky evropského zákazníka. Úmyslem tvůrců bylo navrhnout elegantní, moderní a dynamický vůz s čistým a vyváženým interiérem. Model i10 je druhým vozem Hyundai, který nese předponu "i" a je to také článek na cestě firmy Hyundai do konkurenčního prostředí segmentu A.
Analýza cesty vozu na trh Car to Market Analysis (CTM) použitá na model Hyundai i10 je detailní studií, která odvodila budoucí zůstatkovou hodnotu vozu. Analýza byla provedena nezávislým analytickým týmem EurotaxGlass's Market Intelligence Unit, který má své sídlo ve švýcarském Freienbachu, a má pro Hyundai strategickou důležitost. Slouží k optimalizaci prognóz pro budoucí zůstatkovou hodnotu ojetých vozů, financování nových vozů a vytváření cen a poskytuje racionální jistotu při jednáních s finančními partery.
Výsledky studie ukazují, že model i10 má dostatečný potenciál porazit většinu svých konkurentů v okamžiku, kdy bude k dispozici jako ojetý vůz. Jako nově příchozí do segmentu A nabízí i10 vyšší zůstatkovou hodnotu než konkurence, a to zvláště v raných stádiích životního cyklu.
Nejlepších výsledků na hodnocených trzích dosáhl model i10 v Itálii, která v segmentu A reprezentuje největší evropský trh. Ve Španělsku se očekává, že i10 dosáhne v budoucích zůstatkových hodnotách výsledků srovnatelných se zavedenou konkurencí, zatímco ve Francii, což v minulosti nebyl typický trh pro segment A, ukazuje i10 vysoký potenciál pro výkon v zůstatkových hodnotách.
Tým firmy EurotaxGlass's International byl uchvácen prostorem v interiéru, který je nejlepší ve své třídě, pohodlným sezením a celkovým vzhledem a pocitem z nového vozu. Vůz splňuje a předčí všechna právní nařízení díky emisím 119g CO2 z benzínového motoru 1.1l a 114g CO2 z motoru 1.1l CRDi. Tato ohleduplnost k životnímu prostředí, design a nejmodernější bezpečnostní prvky přesvědčily výzkumníky, že tento vůz jasně splňuje očekávání evropského zákazníka.
Sebastian Fuchs, manažer ojetých vozů ve firmě Hyundai Motor Europe, potvrzuje: "Jsme nadšení z výsledků modelu i10 ve studii zůstatkové hodnoty a jsme přesvědčeni, že toto podpoří úspěch firmy Hyundai v segmentu A. Díky plné nabídce vozů v rodině "i" dodáme našim zákazníkům ve všech segmentech vyšší hodnotu, což je jeden z primárních cílů firmy Hyundai Motor Company". Zdroj: Tisková zpráva HYUNDAI Motor CZ s.r.o.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.