Hyundai Motor Co. oznámil vynikající výsledky nového vozu i10 ve studii zůstatkové hodnoty provedené pro Evropu. Tržní analýza provedená firmou EurotaxGlass's International, ukazuje velmi konzistentní výsledky na několika evropských trzích a potvrzuje, že Hyundai úspěšně vstoupí na trh v segmentu A.
Je to významný úspěch pro model Hyundai i10 a znamená veliký skok v porovnání s jeho předchůdcem.
Model i10 je nejnovějším členem rodiny Hyundai a nástupcem modelu Atos v segmentu A. Vůz byl vyvinut s velikým ohledem na požadavky evropského zákazníka. Úmyslem tvůrců bylo navrhnout elegantní, moderní a dynamický vůz s čistým a vyváženým interiérem. Model i10 je druhým vozem Hyundai, který nese předponu "i" a je to také článek na cestě firmy Hyundai do konkurenčního prostředí segmentu A.
Analýza cesty vozu na trh Car to Market Analysis (CTM) použitá na model Hyundai i10 je detailní studií, která odvodila budoucí zůstatkovou hodnotu vozu. Analýza byla provedena nezávislým analytickým týmem EurotaxGlass's Market Intelligence Unit, který má své sídlo ve švýcarském Freienbachu, a má pro Hyundai strategickou důležitost. Slouží k optimalizaci prognóz pro budoucí zůstatkovou hodnotu ojetých vozů, financování nových vozů a vytváření cen a poskytuje racionální jistotu při jednáních s finančními partery.
Výsledky studie ukazují, že model i10 má dostatečný potenciál porazit většinu svých konkurentů v okamžiku, kdy bude k dispozici jako ojetý vůz. Jako nově příchozí do segmentu A nabízí i10 vyšší zůstatkovou hodnotu než konkurence, a to zvláště v raných stádiích životního cyklu.
Nejlepších výsledků na hodnocených trzích dosáhl model i10 v Itálii, která v segmentu A reprezentuje největší evropský trh. Ve Španělsku se očekává, že i10 dosáhne v budoucích zůstatkových hodnotách výsledků srovnatelných se zavedenou konkurencí, zatímco ve Francii, což v minulosti nebyl typický trh pro segment A, ukazuje i10 vysoký potenciál pro výkon v zůstatkových hodnotách.
Tým firmy EurotaxGlass's International byl uchvácen prostorem v interiéru, který je nejlepší ve své třídě, pohodlným sezením a celkovým vzhledem a pocitem z nového vozu. Vůz splňuje a předčí všechna právní nařízení díky emisím 119g CO2 z benzínového motoru 1.1l a 114g CO2 z motoru 1.1l CRDi. Tato ohleduplnost k životnímu prostředí, design a nejmodernější bezpečnostní prvky přesvědčily výzkumníky, že tento vůz jasně splňuje očekávání evropského zákazníka.
Sebastian Fuchs, manažer ojetých vozů ve firmě Hyundai Motor Europe, potvrzuje: "Jsme nadšení z výsledků modelu i10 ve studii zůstatkové hodnoty a jsme přesvědčeni, že toto podpoří úspěch firmy Hyundai v segmentu A. Díky plné nabídce vozů v rodině "i" dodáme našim zákazníkům ve všech segmentech vyšší hodnotu, což je jeden z primárních cílů firmy Hyundai Motor Company". Zdroj: Tisková zpráva HYUNDAI Motor CZ s.r.o.
Po delší době se do našeho testu dostala čtvrtá generace Škody Octavia v oblíbené konfiguraci s dvoulitrovým turbodieselem o výkonu 110 kW a automatickou převodovkou DSG. Oproti verzi před modernizací přináší osvěžený design, nové motorizace, lepší infotainment a pár dalších detailů. Je dieselová verze optimální volbou nebo má smysl sáhnout spíše po levnější benzínové variantě 1.5 eTSI s totožným výkonem?
Audi A6 e-tron, čistě elektrická verze, byla loni v létě jedním z nových přírůstků do portfolia, ale to neznamená konec spalovacích motorů. K elektrické variantě se nyní připojuje nový model A6 Avant, který stále využívá tradiční naftové a benzínové motory. I když je vybaven mild-hybridním systémem, stále patří k nejtradičnějším pohonům, které si můžete pořídit v segmentu prémiových vozů.
Škoda Scala je na trhu už několik let a vždy byla mezi svými rivaly tak trochu opomíjenou volbou. Není vnímána tak prestižně, jako třeba Golf a ani není extravagantní jako třeba Peugeot 308, ale přesto bychom si v této kategorii vybrali právě Scalu, proč?
Šéf Škody Auto Klaus Zellmer dnes oznámil zásadní redukci pracovních míst, která postihne zhruba 15 % zaměstnanců automobilky v Česku. To by znamenalo ztrátu téměř 6000 pracovních míst, přičemž největší dopad se očekává na agenturní pracovníky, kteří tvoří asi desetinu celkového počtu. Redukce však zasáhne i kmenové zaměstnance. Uvedl to ekonom Lukáš Kovanda.
Prodej Tesly v Evropě dramaticky klesá – jen minulý měsíc se propadl o polovinu. Za útlumem zájmu nemusí stát jen konkurence, ale i kontroverzní výroky a politická angažovanost samotného Elona Muska, upozorňuje The Guardian.
V poslední kapitole naší recenze hybridního modelu DS 4 si vše hezky shrneme. Nebude chybět ani srovnání s Lexusem UX, který by se dal nazvat hlavním rivalem. V čem je lepší DS, jaké má slabší stránky a který crossover bychom si koupili?
Peugeot se vrací do boje! Tým Peugeot TotalEnergies vstupuje do své třetí sezóny FIA WEC a hned na úvod ho čeká výzva v podobě maratonu 1812 km Kataru.
BMW Group posouvá hranice elektromobility a na Tech Days v Landshutu odhaluje detaily nové generace elektrického pohonu. Inovativní 800voltová technologie slibuje rychlejší nabíjení a vyšší efektivitu, přičemž bude součástí všech modelů připravované řady Neue Klasse. První vozy s revolučním pohonem zamíří do výroby ještě letos v maďarském Debrecínu.
V rámci aktuálního trendu oživování retro ikon se na scénu vrací Yugo, bývalý balkánský bestseller, který si vysloužil kultovní status, ale také označení "nejhorší auto na světě". Nyní se objevily první náčrty nového modelu, který by měl spatřit světlo světa v roce 2027. Tento malý vůz s klasickým spalovacím motorem slibuje návrat legendy.
BMW posouvá hranice elektromobility a dokazuje, že extrémní výkon nemusí znamenat nekontrolovatelnou sílu. Na Auto Shanghai představí koncept „Vision Driving Experience“, který ukáže, jak lze obrovský výkon zkrotit pro maximální jízdní dynamiku.
Kia odhalila první snímky svého nového elektromobilu EV4, který přichází jako součást rozšiřujícího se portfolia značky. Tento model je postaven na pokročilé platformě E-GM a 400voltové architektuře, což by mu mělo zajistit dojezd přes 600 km na jedno nabití. Cena modelu se očekává od 40 000 eur (cca 1 milion korun).
Tesla model Y Juniper byla představena teprve nedávno. Už se ale našla společnost, která si ji vzala do parády a přetvořila ji v tento vytuněný klenot. Jde o společnost CarLab(Hong Kong)Detailing & Customization. Jak se vám líbí?