Prvních šest Passatů z celkem dvaadvaceti předal minulý týden Michaelu Šatrovi, náměstkovi ředitele správní sekce ČNB, vedoucí divize Volkswagen – osobní vozy, Vratislav Strašil.
Slavnostní předání symbolického klíče se uskutečnilo před autosalonem Auto Jarov.
„Díky kvalitám našeho nejprodávanějšího modelu Volkswagen Passat se nám podařilo zvítězit v lednovém výběrovém řízení a získat tak možnost poskytnout České národní bance reprezentativní flotilu 22 vozů, což je pro nás velice prestižní úspěch. Ve flotile budou zastoupeny vozy jak v provedení Limousine, tak Variant," říká Vratislav Strašil, vedoucí divize Volkswagen - osobní vozy společnosti Import VOLKSWAGEN Group s.r.o.
Passat, kterého se vyrobilo již více než 15 milionů kusů, patří mezi nejoblíbenější manažerské vozy. V České republice se jich v loňském roce prodalo 2622 kusů (748 vozů v provedení Limousine, 1874 v provedení Variant) a je to dlouhodobě nejúspěšnější model značky Volkswagen v Česku.
Na podzim tohoto roku posílí pozice modelu Passat nové prestižní čtyřdveřové kupé Passat CC, které zákazníkům nabídne maximální komfort a zároveň také dynamičnost.
Zdroj: Tisková zpráva Import VOLKSWAGEN Group, s.r.o.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?