Volkswagen Užitkové vozy přichází s velice atraktivní cenovou nabídkou. Svým zákazníkům a zejména těm, kteří vyznávají aktivní způsob života, nyní nabízí zvýhodnění na model Multivan od 105 000 do 160 000 Kč bez DPH v závislosti na vybrané specifikaci.
Multivan v provedení Comfortline tak nyní přijde na pouhých 690 163 Kč bez DPH.
Extrémně přizpůsobivý Volkswagen Multivan je ideálním univerzálním vozem, který svému majiteli nabízí komfort, prostor, variabilitu a spolehlivost, není pro něj žádný problém vyhovět nejrozmanitějším požadavkům. Multivan přitom nepřekvapuje jen schopností proměny. I jeho jízdní dynamika zdaleka předčí to, co byste očekávali od velkoprostorové limuzíny. Kromě až sedmimístných osobních verzí je zajímavou alternativou také pětimístný Multivan vybavený polohovatelnou přepážkou, homologovaný jako užitkový vůz, který umožňuje odpočet DPH. Druhou řadu sedadel lze jednoduše vyjmout z vozu a získat tak mimořádně velký zavazadlový prostor. Za Multivan lze zapojovat přívěsy o hmotnosti až 2500 kg.
Zmíněná akce se vztahuje na modely Multivan Comfortline a Multivan Highline, a to jak v osobním provedení, tak i ve verzi N1 a platí do 30. listopadu 2008. Zdroj: Tisková zpráva Import VOLKSWAGEN Group
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?