Auto Palace Group, součást holandského holdingu AutoBinck Holding N.V., dnes oznámil rozšíření svých obchodních aktivit v České republice. Auto Palace Group právě dnes podepsal smlouvu o koupi společnosti SUMMIT Auto s.r.o., největšího dealera značky Nissan v České republice.
Tato dohoda zahrnuje i koupi jejich 2 prodejních a servisních míst (Vysočany, Průhonice).
Auto Palace Group koupí společnosti SUMMIT Auto významně posiluje svou pozici hráče v oblasti maloobchodního prodeje a servisu na českém trhu a rozšiřuje tak počet svých dealerství na celkových šest (z toho 5 v Praze a 1 v Brně).
Jindřich Nevrla, Managing Director Auto Palace Group, při podpisu dnešní smlouvy uvedl: “Koupí společnosti SUMMIT Auto se naše skupina stala největším dealerem značky Nissan v České republice. Vedoucí pozici již zaujímáme v prodeji značek Hyundai, Mazda a Mitsubishi. A v lize autorizovaných prodejců značky Ford nám náleží skvělé druhé místo.” Nevrla dále dodal: “Díky tomuto strategickému kroku rozšíříme naše působení v Praze o další dvě prodejní místa. Již v nejbližší době počítáme se zahájením přestavby obou areálů tak, abychom mohli nabídku Nissan rozšířit o další značky.”
Pro rok 2008 skupina plánuje celkový detailní prodej na českém a slovenském trhu ve výši 7 000 nových vozů napříč značkami Fiat, Ford, Mazda, Volvo, Nissan, Hyundai a Mitsubishi. Poslední dvě zmiňované značky Auto Palace Group v Čechách a na Slovensku také zastupuje jako importér.
Auto Palace Group operuje na českém trhu od roku 1991 a v průběhu let postupně rozvinul své velkoobchodní a maloobchodní aktivity v oblasti automobilového průmyslu na Slovensku, v Maďarsku a Slovinsku. Jen v loňském roce prodala skupina Auto Palace Group v rámci svých společností ve střední Evropě celkem téměř 27 000 nových vozů. Zdroj: Tisková zpráva Auto Palace Group
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.