Auto Palace Group, součást holandského holdingu AutoBinck Holding N.V., dnes oznámil rozšíření svých obchodních aktivit v České republice. Auto Palace Group právě dnes podepsal smlouvu o koupi společnosti SUMMIT Auto s.r.o., největšího dealera značky Nissan v České republice.
Tato dohoda zahrnuje i koupi jejich 2 prodejních a servisních míst (Vysočany, Průhonice).
Auto Palace Group koupí společnosti SUMMIT Auto významně posiluje svou pozici hráče v oblasti maloobchodního prodeje a servisu na českém trhu a rozšiřuje tak počet svých dealerství na celkových šest (z toho 5 v Praze a 1 v Brně).
Jindřich Nevrla, Managing Director Auto Palace Group, při podpisu dnešní smlouvy uvedl: “Koupí společnosti SUMMIT Auto se naše skupina stala největším dealerem značky Nissan v České republice. Vedoucí pozici již zaujímáme v prodeji značek Hyundai, Mazda a Mitsubishi. A v lize autorizovaných prodejců značky Ford nám náleží skvělé druhé místo.” Nevrla dále dodal: “Díky tomuto strategickému kroku rozšíříme naše působení v Praze o další dvě prodejní místa. Již v nejbližší době počítáme se zahájením přestavby obou areálů tak, abychom mohli nabídku Nissan rozšířit o další značky.”
Pro rok 2008 skupina plánuje celkový detailní prodej na českém a slovenském trhu ve výši 7 000 nových vozů napříč značkami Fiat, Ford, Mazda, Volvo, Nissan, Hyundai a Mitsubishi. Poslední dvě zmiňované značky Auto Palace Group v Čechách a na Slovensku také zastupuje jako importér.
Auto Palace Group operuje na českém trhu od roku 1991 a v průběhu let postupně rozvinul své velkoobchodní a maloobchodní aktivity v oblasti automobilového průmyslu na Slovensku, v Maďarsku a Slovinsku. Jen v loňském roce prodala skupina Auto Palace Group v rámci svých společností ve střední Evropě celkem téměř 27 000 nových vozů. Zdroj: Tisková zpráva Auto Palace Group
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.