Pod křídly značky Volkswagen proběhne letos již 14. ročník Volkswagen Maratonu Praha, který se řadí mezi deset nejprestižnějších maratonských závodů na světě. Rychlá 42 195 metrů dlouhá trať a k tomu nezapomenutelná podívaná na krásy hlavního města naší republiky
– s tím se mnoho jiných maratonských závodů nemůže poměřovat. Kromě hlavního závodu je Volkswagen také hlavním partnerem 4,2 km dlouhého Volkswagen Rodinného MiniMaratonu.
Značka Volkswagen pokračuje čtvrtým rokem v partnerském kontraktu s organizací Prague International Maraton. V rámci spolupráce mimo jiné zapůjčí Volkswagen flotilu osobních a užitkových automobilů, které slouží jako doprovodná a technická vozidla závodů. Časomíru v čele závodu již tradičně povezou dva automobily Volkswagen – tentokrát modely Passat BlueMotion.
„Je nám ctí se i nadále podílet na stále populárnější sportovní akci, jejíž význam přesahuje hranice České republiky,“ říká Vratislav Strašil, vedoucí divize Volkswagen - osobní vozy společnosti Import VOLKSWAGEN Group. Vedoucí divize užitkových vozů Volkswagen Dušan Blaško dodává: „Doufáme, že spolupráce mezi značkami Volkswagen a Prague International Maraton bude i nadále produktivní a že společnými silami byť jen na několik dní v roce přimějeme stále více lidí ke zdravému pohybu“.
U příležitosti konání Volkswagen Maratonu Praha připravil Volkswagen pro své zákazníky zajímavé akční nabídky.
První z nich je akční model Volkswagen Polo Maraton za pouhých 269 900 Kč. Jedná se o limitovanou edici celkem 150 vozů. Vůz s motorem o objemu 1,2 litru (44 kW) je již v sériovém provedení vybaven klimatizací, 5 dveřmi, rádiem s CD přehrávačem, ABS s komfortním brzdovým asistentem, čelními airbagy řidiče a spolujezdce, centrálním zamykáním s dálkovým ovládáním, elektricky ovládanými předními okny, vnějšími elektricky nastavitelnými a vyhřívanými zpětnými zrcátky v barvě vozu, alarmem a posilovačem řízení. Zájemci mohou navíc využít financování s 0% navýšením od ŠkoFINu.
Druhým akčním modelem je Volkswagen Caddy Kombi Maraton za 410 150 Kč bez DPH. Zákazník tak získá vůz se vznětovým motorem 1.9 TDI (55 kW), který je již v sériovém provedení vybaven klimatizací „Climatronic“, vnějšími elektricky nastavitelnými a vyhřívanými zpětnými zrcátky, elektricky ovládanými předními okny, multifunkčním ukazatelem, palubním počítačem, zadními křídlovými nebo výklopnými dveřmi, systémy ABS, ASR a MSR, čelními airbagy řidiče a spolujezdce a automatickým spínačem světlometů. Volkswagen Caddy Kombi Maraton je možné přestavět na verzi N1 s odpočtem DPH. Navíc mohou zákazníci využít Volkswagen úvěr 0% DPH od ŠkoFINu aneb „Dejte 19 % – stát vám vrátí 19 %“ se všemi dostupnými daňovými výhodami.
Nabídka na oba akční modely platí od 2. května 2008 do vyprodání zásob, nejdéle však do 31. července 2008. Zdroj: Tisková zpráva Import VOLKSWAGEN Group
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.