Od 2. dubna 2008, kdy nový SEAT Ibiza absolvoval světovou premiéru v prototypovém centru v Martorellu, putují po Evropě tři kamiony s prosklenými boxy, barevnou světelnou show a vnitřními kamerami, aby představily nový SEAT Ibiza ještě před uvedením na trh.
Nový design a sportovnost nového modelu automobilka představí v celkem 17 evropských městech během čtyřicetidenní "Ibiza Tour", během níž ujede více než 50 000 kilometrů.
Města jako Barcelona, Madrid, Lisabon, Londýn, Paříž, Ženeva, Berlín, Krakov, Amsterdam, Kodaň, Řím a Štrasburg jsou jen některé z destinací, kterými projede kamion, aby upoutal pozornost kolemjdoucích a kolemjedoucích. V Praze se "Ibiza Tour" objeví 10.května večer a odjede 12.května ráno.
Nový SEAT Ibiza zahájil svou pouť po Španělsku v San Sebastiánu, následovala města Orense, Vigo, Pontevedra, Santiago de Compostela, Lugo, La Coru?a, Gijón, Valladolid, Bilbao, Vitoria a Pamplona na severu, Madrid, Toledo a Salamanca ve středním Španělsku, Zaragoza, Lleida, Girona, Barcelona, Valencia, Alicante a Murcia na východě a Cáceres, Seville, Huelva, Cádiz, Córdoba, Almería, Málaga a Granada na jihu.
Mimo to se "Ibiza Tour" zavítá na velké závodní podniky, jakým byla například Velká cena Španělska F1 minulý víkend, závod DTM v italském Mugellu Zdroj: Tisková zpráva Import VOLKSWAGEN Group
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.