Letošní duben byl s počtem 383 předaných vozů nejúspěšnější měsíc v historii značky Audi na českém trhu. Velkou měrou k tomu přispělo úspěšné uvedení nového Audi A4. Dosavadní výsledky nasvědčují, že letos již po čtrnácté český importér Audi vykáže nový prodejní rekord.
„Na začátku roku 2008 se v ČR začala prodávat nová generace Audi A4 a už krátce na to se stala nejúspěšnějším modelem značky,“ komentuje prodejní výsledky Petr Neústupný, vedoucí Divize Audi. V těchto dnech míří k prvním zákazníkům také nové Audi A4 Avant, které je již v nabídce i s možností odpočtu DPH. Základní ceny této novinky i všech ostatních modelů vozů Audi v České republice jsou nyní odvozovány od aktuálního kurzu české koruny k euru. S posílením koruny tak mohou být ceny vozů výhodnější než jsou uvedeny v ceníku. Ceny vozů Audi jsou tak srovnatelné s cenami z okolních zemí, byť přímé srovnávání cen není možné, protože sériová výbava se v jednotlivých státech liší.
V roce 2008 přijdou na český trh ještě další nové modely. Během letních měsíců obohatí nabídku výkonný model TTS a na podzim se poprvé Audi TT objeví i se vznětovým agregátem. Příznivci otevřených automobilů se mohou těšit na Audi A3 Cabriolet, které již letos v dubnu rozšířilo nabídku automobilky Audi. Mimořádné sportovní výkony a současně prostor dokáže nabídnout desetiválcové Audi RS6 Avant, velký zájem u české veřejnosti vzbudily i první snímky nového SUV Audi Q5. Audi je celosvětově uznávaným konstruktérem a výrobcem automobilů prestižní třídy. Prodeje Audi už dvanáct let nepřetržitě rostou, v roce 2007 automobilka Audi prodala 964 151 vozů, což představuje meziroční nárůst o 6,5 % oproti předcházejícímu roku.
Prodeje automobilů Audi na tuzemském trhu rostou už 13 let po sobě – vloni se pro vozy Audi v ČR rozhodlo 3340 zákazníků, což oproti 2804 vozům prodaným v roce 2006 představuje nárůst 19,1%. Audi je tak opět nejúspěšnější prémiovou značkou na českém trhu. Zdroj: Tisková zpráva Import VOLKSWAGEN Group s.r.o.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.