Držitelka titulů Miss World a Miss České republiky 2006 půvabná Taťána Kuchařová se stala první českou řidičkou nového Audi A3 Cabriolet. Klíče od nového kabrioletu převzala z rukou generálního ředitele společnosti Import VOLKSWAGEN Group Rudolfa Javurka a vedoucího Divize Audi Petra Neústupného.
Se značkou Audi má Taťána již bohaté zkušenosti z minulosti: „Sama jsem měla možnost jezdit v Audi A4 a přednosti reprezentativní limuzíny Audi A8 jsem poznala díky unikátní službě Audi Exclusive Limousine Service, která mi umožnila otestovat a vyzkoušet kvality vozů Audi.“
Taťána Kuchařová komentuje i volbu nového vozu: „Jsem potěšena, že mohu být první, kdo má možnost tento nový model řídit a myslím, že pro nastávající teplé dny je tato verze tou pravou volbou do městského provozu a pro výlety mimo Prahu.“ Taťána řídí velmi ráda a již teď se těší, jak nový vůz otestuje.
Nové Audi A3 Cabriolet Sportovní, elegantní a plné emocí – nové Audi A3 Cabriolet se právě objevuje v autosalonech Audi. Tento čtyřmístný kabriolet představuje nový prémiový otevřený model v nižší střední třídě. Novinka přijíždí s charakteristickou sportovností, pokrokovou technikou a nekompromisní kvalitou, která je společná všem vozům se znakem Audi. Nabídku nyní tvoří pět motorů a bohatá škála prvků základní a individuální výbavy na přání.
První, předchozí, generace Audi A3 byla na trh uvedena v roce 1996 a stala se tak prvním představitelem vozu luxusní nižší střední třídy na trhu. S novým Audi A3 Cabriolet vstupuje značka do dalšího segmentu – mezi čtyřmístné vozy s otevřenou karoserií kabriolet, které zaznamenávají zvyšující se zájem zákazníků zejména v Evropě.
A3 Cabriolet, který je primárně zaměřen na mladší, sportovně orientované zákazníky; je po třídveřovém hatchbacku a pětidveřovém Sportbacku, třetím, mimořádně emocionálním členem rodiny A3.
Nové Audi A3 Cabriolet si získává pozornost plynulými, elegantními liniemi. Jeho softtop je lehký a perfektně mu sedne. Díky hydraulicky ovládanému systému se otevírá už za 9 vteřin, a protože se střecha skládá do tvaru Z, zabírá po otevření jen minimum místa a poskytuje tak automobilu sportovní a přesto harmonický vzhled. Zdroj: Tisková zpráva Import VOLKSWAGEN Group s.r.o.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.